رئیس پژوهشکده دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح کشور مطرح کرد؛

گلزار شهدای کرمان پذیرای میهمانان سردار سلیمانی از ۶۰ کشور دنیاست/ حاج قاسم نهفته های بسیار زیادی دارد

  • شناسه خبر: 192485
گلزار شهدای کرمان پذیرای میهمانان سردار سلیمانی از ۶۰ کشور دنیاست/ حاج قاسم نهفته های بسیار زیادی دارد

رئیس پژوهشکده دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: شهادت حاج قاسم حرکت آفرین شد و امروز از ۶۰ کشور دنیا در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت ایشان در کرمان حاضر شدند.

خانه » اجتماعی » گلزار شهدای کرمان پذیرای میهمانان سردار سلیمانی از ۶۰ کشور دنیاست/ حاج قاسم نهفته های بسیار زیادی دارد

به گزارش خانه خشتی، سردار عبدالله عراقی رئیس پژوهشکده دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح کشور پیش از ظهر امروز در آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، شهدای مدافع حرم استان کرمان و یادواره شهدای شهرستان رفسنجان ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اظهار کرد: حاج قاسم نهفته های بسیار زیادی دارد، مکتب حاج قاسم انسان ساز است، با همه فشارهای استکبار و توطئه های داخلی این انسان پاشنه آشیل جمهوری اسلامی قرار گرفت، محور شد برای تشکل های مختلف، مردم بر روی حاج قاسم وحدت نظر دارند.

وی افزود: خداوند می فرماید از بین مومنان مردانی هستند که صادقانه با خداوند عهد و پیمان بستند و پای آن ایستادند، گروهی به شهادت رسیدند و گروهی در انتظارند و هیچ خللی در ایمان اینها ایجاد نمی شود، حاج قاسم و همه شهدا جزو مصداق های این آیه هستند.

سردار عراقی گفت: حاج قاسم سلیمانی کسی است که مبارزه ی چهل ساله کرد در رکاب امام راحل و در دوران دفاع مقدس، فرماندهی لشکر ثارالله بود که خط شکن و موثر در دفاع مقدس بود.

سردار عراقی بیان کرد: الان دشمن از حاج قاسم شهید بیشتر می ترسند تا زمانی که زنده بود، حاج قاسم از این دیار به عنوان یک کرمانی از گوشه روستایی خداوند او را ذخیره کرد تا در دوران حیات و شهادت انسان ساز شود.

وی افزود: با قدم گذاشتن در گلزار شهدای کرمان احساس می کنیم که در بین الحرمین هستیم، مردم از استان های مختلف میهمان کرمان هستند، موکب هاپذیرایی می کنند و زن و مرد پیاده به سمت میعادگاه عاشقان حرکت می کنند.

سردار عراقی خاطر نشان کرد: شهادت حاج قاسم حرکت آفرین شد و امروز از ۶۰ کشور دنیا در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت ایشان در کرمان حاضر شدند و بیش از ۳۰۰ زوج در کنار مزار حاج قاسم عقد داشتند و این برکت می دهد.

وی بیان کرد: شهدا شاهدان واقعی هستند، کاروان شهدا دست ما را میگیرند و همراه خودشان می برند و نمی گذارند منحرف شویم، ارتباط خود را با محافل شهدا برقرار کنیم ما را حفظ می کنند، شاهد هستند و نگران ما.

سردار عراقی بیان کرد: سال ۹۴ و ۹۵ در سوریه ۹ ماه از طرف نیروی زمینی سپاه ماموریت پیدا کردیم تا در حلب علیه داعش و النصره ماموریت انجام دهیم و توفیق داشتم در جوار این شهید عزیز و در رکاب ایشان باشم.

وی تصریح کرد: حاج قاسم محبوب دلها بود، این محبوبیت را خداوند می دهد، وقتی شما در رکاب ولایت باشید خداوند این عزت را می دهد.

سردار عراقی گفت: اخلاص و صدق دو ویژگی حاج قاسم بود که رهبر انقلاب بر آنها تاکید کردند، به معنای واقعی مرد میدان بود و در لحظات خطر حضور داشت ابایی از شهادت نداشت عاشق شهادت بود و  این تاثیر مکتب امام و رهبری است.
دنیا حاج قاسم را شناخت و تمام تلاش خود را بکار گرفت تا حاج قاسم را از نظر فیزیکی حذف کند می ترسیدند و از او و حساب می بردند.

وی خاطرنشان کرد: در سیل خوزستان هم آمدن سردار باعث شد عقبه به بزرگی ایران و عراق به خوزستان بیایند و کمک رسانی داشته باشند.

رئیس پژوهشکده دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح کشور خاطر نشان کرد: مرم همیشه درمیدان هستند الان تکلیف سنگین مکتب سلیمانی این است که بصورت عملی کارآمدی جمهوری اسلامی را در کشور را نشان دهد و مشکلات اقتصادی کشور را با کمک مردم و با محوریت رهبر انقلاب و با استعانت از خون شهدا حل کنیم و خیر و برکت در این کشور را به مردم بچشانیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
حاج قاسم دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی شهدای مدافع حرم استان کرمان گلزار شهدای کرمان یاداره شهدای رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان