امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

رزمایش پیامبر اعظم (ص) نشان دهنده اقتدار ایران است

  • شناسه خبر: 192143
رزمایش پیامبر اعظم (ص) نشان دهنده اقتدار ایران است

خطیب نماز جمعه رفسنجان با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اسلام در مناطق جنوبی کشور، گفت: قرار بود رزمایش به صورت معمولی برای آمادگی و تمرین های دفاعی و نظامی باشد ولی به دنبال تهدیداتی که علیه مراکز هسته ای ایران صورت گرفت این رزمایش رویکرد تهاجی به خود گرفت.

خانه » آخرین اخبار » رزمایش پیامبر اعظم (ص) نشان دهنده اقتدار ایران است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عکسری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی و با تبریک ولادت عیسی بن مریم(ع) اظهار کرد: حضرت عیسی بن مریم، پیامبری است که ولادت، تکلم و ادامه زندگیش اعجاز بود و خداوند از آن حضرت به عنوان”کلمه الله” یاد می کند.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: مسیحیان باید عملکرد خود را با دوران آن حضرت مقایسه کنند و ببینند که واقعا پیرو حضرت مسیح (ع) هستند یا نه؟ آیا در آیین حضرت مسیح ترور و محاصره اقتصادی بود؟ آیا در آیین حضرت مسیح تنگناهای اقتصادی برای مردم وجود داشت؟

وی با اشاره به ۵ دیماه سالروز زلزله بم که به عنوان روز ایمنی در برابر زلزله نامگذاری شده است، گفت: ایران یک کشور حادثه خیز است، ضرورت دارد در امر ساخت و ساز درست عمل شود، دستگاه های اجرایی و مدیران باید کمک کنند و هم چنین مردم  باید در برابر زلزله خانه هایشان را ایمن و مقاوم کنند.

خطیب نماز جمعه رفسنجان با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اسلام در مناطق جنوبی کشور، گفت: قرار بود رزمایش به صورت معمولی برای آمادگی و تمرین های دفاعی و نظامی باشد ولی به دنبال تهدیداتی که علیه مراکز هسته ای ایران صورت گرفت این رزمایش رویکرد تهاجی به خود گرفت به نحوی که  این رزمایش در قالب نیروی دریایی، هوایی و فضایی و…در استان های هرمزگان، بوشهر و بخشی از خورستان و با مشارکت سازمان بسیج برگزار شد و در واقع ابراز قدرت ایران در برابر اسرائیل بود.

وی با اشاره به سابقه تاریخی رزمایش در اسلام، افزود: اینکه فتح مکه در زمان پیامبر بدون خونریزی انجام گرفت به واسطه رزمایش نظامی بود که خداوند از آن به عنوان فتح المبین یاد می کند.

حجت الاسلام عسکری با اشاره به ۹ دیماه سالروز حماسه مردم و روز بصیرت و تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت، گفت: در این روز ارزش ها و مولفه هایی از قبیل ولایت مداری، دیانت و بصیرت مردم، دشمنان شناسی و عمل به هنگام دست به دست هم داد و ۹ دی به عنوان یوم الله در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

امام جمعه رفسنجان افزود: رهبر انقلاب از ۹ دی به عنوان فتنه یاد کردند  چراکه چشم فتنه در این روز کور شد و همه دشمنان داخل و خارج که برای جمهوری اسلامی نقشه کشیدند با حضور حماسی مردم، امیدهایشان به یاس تبدیل شد.

وی با تاکید بر برگزاری دومین سالگرد شهید سردار سلیمانی ، گفت: مسائل دینی و اعتقادی و امامین به انقلاب شخصیت شهید سلیمانی وجود داشت ولی یکی از وجه های  شخصیت شهید سلیمانی، مردم و دفاع از مردم بود.

حجت الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: توجه به مردم و خدمت به مردم  از بارزترین خصوصیات شهید سلیمانی بود و مردم هم در تشییع این شهید سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: از دهم دیماه به مدت یک هفته سالگرد  شهادت سردار سلیمانی در رفسنجان برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام عسکری خطبه های 3 دی ماه نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان