بخشدار رفسنجان خبرداد؛

اجرای ۴۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در روستاهای رفسنجان

  • شناسه خبر: 192131
اجرای ۴۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در روستاهای رفسنجان

۴۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در روستاهای رفسنجان اجرا شد

خانه » اسلاید شو » اجرای ۴۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در روستاهای رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، بخشدار مرکزی رفسنجان با اشاره به وجود بیش از ۱۰۰ روستا در حوزه بخش مرکزی رفسنجان گفت: طی سه سال اخیر بیش از ۷۰ پروژه در قالب طرح های هادی در این روستاها انجام شد که اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در بر داشته است.

 

مصطفی بخشی اظهار کرد: جمعیتی بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر در روستاهای حاشیه شهر رفسنجان زندگی می کنند.

 

وی افزود: طی سه سال اخیر با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دهیاری ها در این روستاها ۷۰ طرح در قالب طرح های هادی اجرا شد.

 

بخشی بیان کرد: این طرح ها شامل احداث پارک و بوستان، زیرسازی، آسفالت، جدول گذاری و… است.

 

وی یکی از طرح های مهم که در حال اجرا است را تعریض خیابان ولیعصر(عج) واقع در کبوترخان معرفی کرد که این خیابان در محور اصلی کرمان به رفسنجان است و یکی از نقاط حادثه خیز به شمار می رود.

بخشی گفت: در طول سال تعداد زیادی تصادفات منجر به فوت و مصدومیت در این قسمت اتفاق می افتد که با تعریض این خیابان قصد روان تر کردن بار ترافیک و تردد و کاهش تلفات و تصادفات را داریم.

 

وی اظهار کرد: این پروژه درسه فاز رفوژ میانی و روشنایی، تعریض و احداث باندهای تندرو و پیاه روسازی طراحی شده که در حال اجرا است و برای این پروژه ۳ میلیارد تومان هزینه پیش بینی شده است.

 

بخشی ادامه داد: تا کنون ۵۰ درصد از پروژه با نیمی از این اعتبار اجرا شده و تا یک ماه آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد ضمن اینکه اعتبارات این طرح ازمحل اعتبارات دهیاریها، راهداری و حمل نقل و اموربرق شهرستان هزینه شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: ۲۰ پروژه دیگر در روستاهای اطراف شهر رفسنجان در حال اجراست که تا پایان امسال با اعتبار بیش از ۴ میلیارد تومان تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان