از سامانه نظام جامع پیشنهادات شهرداری رفسنجان رونمایی شد+ عکس

  • شناسه خبر: 192024
از سامانه نظام جامع پیشنهادات شهرداری رفسنجان رونمایی شد+ عکس

از سامانه نظام جامع پیشنهادات شهرداری رفسنجان با حضور مسئولین شهرستان رونمایی شد.

خانه » آخرین اخبار » از سامانه نظام جامع پیشنهادات شهرداری رفسنجان رونمایی شد+ عکس

به گزارش خانه خشتی، آیین رونمایی از فاز نخست سامانه نظام جامع پیشنهادات شهرداری رفسنجان امشب با حضور علی اکبر پورمحمدی فرماندار، مجید کهنوجی شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران و معاونین شهرداری در سالن شهید زکریا برگزار شد.

سیدعباس حسینی در این آیین با بیان اینکه سامانه نظام جامع پیشنهادات شهرداری با شعار«شما هم نقش دارید» در راستای تحقق مدیریت مشارکتی در دستور کار اداره ارتباطات قرار گرفت، اظهار کرد: از آنجاییکه ماهیت و مدیریت کار شهرداری بسیار متنوع و زیاد است، ضرورت دارد ایده های مختلف به ویژه ایده های خلاقانه از شهروندان، صاحب نظران و کارمندان شهرداری اخذ و در سامانه ثبت و از آنها استفاده شود.

مشاور ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان با تاکید بر اینکه این سامانه، یک ایده جهانی است و بیشتر شرکت های دنیا از این سامانه استفاده می کنند، افزود: از آنجاییکه ایده ها و نظرات شهروندان به مجموعه شهرداری ارائه می شد و مکتوب نبود، نیاز بود تا بستری برای مکتوب بودن آنها فراهم و از آنها استفاده شود.

وی بیان کرد: سامانه پیشنهادت موضوع ماده ۲۰ قانون کشوری است و آیین نامه های اجرایی آن سالهاست  در هایت دولت به تصویب رسیده ولی متاسفانه بسیاری از ارگان ها به سمت این سامانه نرفتند و تعداد از شهرداری های کلان شهرها از این سامانه استفاده کردند.

مشاور ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان گفت: شهرداری رفسنجان در استان کرمان نخستین ارگان است که این سامانه را راه اندازی کرده است حتی در سطح شهرستان های کشور اولین هستیم.

وی با اشاره به اینکه این سمانه دو پیوست دارد، عنوان کرد: پیوست امتیازات که براساس طرح هایی که در این سامانه مطرح می شود از سوی معاونین،مسئولین و مدیران هر بخش داوری و بر اساس شاخص ها و آیتم ها امتیازبندی می شوند.

سیدعباس حسینی افزود: در نهایت به طرح هایی که به مرحله تصویب و اجرا می رسند براساس مصوبه قانونی امتیاز تعلق می گیرد.

مشاور ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان گفت: مالکیت فکری و معنوی تمامی ایده ها و طرح هایی که در سامانه ثبت می شود برای صاحب طرح رعایت می شود.

وی با اشاره به اینکه فاز نخست سامانه نظام جامع پیشنهادات امروز رونمایی شده است و توسعه این سامانه در دستور کار است، افزود: از همه صاحب نظران، اساتید، شهروندان درخواست داریم نظرات و ایده های خود را در این سامانه ثبت نمایند.

گزارش از منیژه نوروزی

انتهای پیام/

برچسب ها:
رونمایی سالن شهید زکریا سامانه نظام جامع پیشنهادات شهرداری شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • همشهری

    ادرس سامانه چیه؟ همش گفتین سامانه ولی نحوه دسترسی رو نگفتین
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان