دولت انقلابی باید به وضع مردم رسیدگی کند

  • شناسه خبر: 192006
دولت انقلابی باید به وضع مردم رسیدگی کند

محکم به دولت تذکر می دهیم که این مردم در نبودها، کمبودها، محاصره و تحریم ها، فقر، تورم، بیکاری، معیشت نابسامان؛ به میدان آمدند و برای شکل گیری دولت در تاریخ حماسه آفریدند و با شرکت در صحنه انتخابات، کار را به دولت انقلابی سپردند پس این دولت باید به وضع مردم رسیدگی کند.

خانه » آخرین اخبار » دولت انقلابی باید به وضع مردم رسیدگی کند

به گزارش خانه خشتی؛ یادواره ۲۸ شهید جاویدالاثر رفسنجان طی ۳ شب در فضای روح بخش آستان قدس رضوی این شهر برگزار شد که در سوّمین شب این برنامه یعنی شنبه شب ( ۲۷ آذر ) سردار رحیم نوعی اقدم رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس به یک سری از ارزش ها و آرمان های شهدای دشت کربلا و دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یکی از بزرگترن رسالت ما پرداختن به شهدا است.

وی اظهار کرد: شهدای جاویدالاثر و مفقود الاثر در تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به منزله امامزاده ها هستند، امامزاده های مفقودالجسد، همین بی پیکرها و این مفقودی برای والدین و خانواده های شهدا بسیار سخت و دشوار است، انتظار قابل توصیف نیست.

پیرو راه شهدا باشیم

سردار نوعی اقدم ادامه داد: در بسیاری از صحنه های انتظار، والدین شهدای مفقودالاثر را می دیدم که پدر، مادر را دلداری می داد یا بالعکس؛ که فرزندمان می آید و راه خوبی را انتخاب کرده است؛ ما شرمنده شهدا و مدیون آن ها هستیم رسالت داریم این امامزاده ها را داشته باشیم، پیرو راه آن ها باشیم و آن ها را به نسل آینده معرفی و تبیین کنیم.
وی با اشاره به اینکه ما آذربایجانی ها و سایر استان های کشور حاج قاسم را ندیده بودیم گفت: شما مردم استان کرمان که حاج قاسم سلیمانی را داشتید؛ تحمل داغ شهادت وی برای شما خیلی سخت است.

سردار نوعی اقدم بیان کرد: برای اینکه بر روی یک تار موی کودک شما غبار غم ننشیند صد بار جانمان را فدا می کنیم؛ اوج سرداری ما لحظه بی سر شدن است.

وی با اشاره به اینکه سردار شهید حسین بادپا از شهدای مدافع حرم و از دوستان شهید حاج ‌قاسم سلیمانی بود و ارتباط خوبی با سردار دل‌ ها داشت و به تعبیر حاج قاسم سلیمانی او دردانه کرمان بود به خاطراتی از این سردار پرداخت.

جنس متفاوت نیروهای مدافع حرم در سوریه

سردار نوعی اقدم بیان کرد: جنس جنگ سوریه متفاوت و جدید بود؛ نفرات جدیدی شرکت کرده بودند که یکی از نفرات جدید حاج حسین بادپا بود، وقتی از مرکز دمشق نیروی جدید خواستیم و قرارگاه حضرت زینب ( س) قصد عملیات داشت؛ بادپا از حاج قاسم مجوز حضور در این قرارگاه را دریافت می کند و به عنوان یک نیروی ساده به گردان می آید.

وی ادامه داد: حاج حسین بادپا ارتباط عاشقانه با حاج قاسم سلیمانی داشت؛ به دنبال گمنام کردن مخلصانه خودش بود و نمی خواست دیده شود و در ویترین باشد؛ او در سخت ترین شرایط حاضر می شد و می گفت من مسئولیت نمی خواهم ولی کنار هر مسئولی من را بگذارید بزرگترین کار را انجام می دهم.

اخلاصش او را جاودانه کرد

وی تصریح کرد: تواضع در این آدم سرآمد بود، بسیار شجاع، قهرمان و نترس بود. در هر شرایطی دست و پا را گم نمی کرد و آرامش عجیبی داشت و بسیار اوج عبادت را داشت؛ در عبادت و بندگی در تواضع و فروتنی، در شجاعت و حماسه قهرمان بود.

همه گردان ها در تلاش به دست آوردن بادپا بودند

نوعی اقدم افزود: همه گردان ها، ارتش سوریه، گردان فاطمیون و ایرانی ها همه می خواستند بادپا با آنها باشد، هر کجا وارد میدان می شد همه فرمانبر و مطیعش بودند و از او اطاعت می کردند و نقش بسیار سرنوشت سازی داشت.

به مانند امام حسین(ع) در قتلگاه شهید شد

وی در نحوه شهادت حاج حسین بادپا بیان کرد: یک روز نشسته بودیم حاج حسین بادپا در بیان آرزویش می گفت آرزو می کنم در جنگ در شرایطی برسم و در جایی بیفتم که از همه طرف من را بزنند و بر من شلیک کنند و گفت می خواهم گودال قتلگاه را احساس کنم و می خواهم ببینم امام حسین (ع) در قتلگاه چه کشید.

نوعی اقدم توضیح داد: همینطور هم شد در گودالی دشمن او را محاصر کرد و او را از همه طرف زدند؛ او به مانند امام حسین(ع) به شهادت رسید و به آرزویش رسید؛ او خدا را دوست داشت و خدا را عاشق شد عشق بازی خدا را در سر داشت و خدا هم عاشق او شد و آنچه ارزو داشت برآورده کرد؛ خدا می گوید: هر کس را عاشق شوم شهیدش می کنم، این شهید به هیچکس ربطی ندارد.

فرمانده کل قوا در سوریه حضرت زینب است

وی در یکی دیگر از خاطراتش اظهار کرد: روزی با حاج قاسم سلیمانی نشسته بودیم و به او گفتم حاج قاسم ارتش یا سپاه فرمانده است؟ بشار اسد فرماند است یا شما؟ در جواب گفت فرمانده کل قوا در سوریه حضرت زینب است دنبال چه می گردی؟!

نوعی اقدم بیان کرد: حاج قاسم وقتی از در ِ آستانه حضرت زینب(س) وارد می شد به زمین می افتاد و اشک می ریخت.

شرابخور مسیحی جواز شهادتش را از حضرت زینب گرفت

نوعی اقدم همچنین به خاطره ای پرداخت که در مورد یکی از نیروهای مدافع حرم و شرابخور مسیحی بود و افزود: در بین نیروهای ما شیعه، سنی، حلبی، سوریه ای، لبنانی و یمنی وجود داشت یکی از رزمندگان مسیحی بود، گفتند او با خود مشروب می آورد و می خورد، گفتند گرچه در اعتقادات مسیحیت مشروب حرام نیست امّا او را اخراج کنید که برود ما کار او را انجام می دهیم.

حداقل شب عملیات شراب نخور

وی ادامه داد: امّا حاج قاسم سلیمانی نگذاشت و در مکتب حاج قاسم اخراج وجود نداشت، و او را صدا زد و گفت آماده ای دو روز دیگر عملیات داریم.، آیا از لحاظ تجهیزات و تن سالم و روحیه سالم آمادگی داری؟ گفت بله. حاج قاسم گفت خواهشی دارم و این است که حداقل شب عملیات شراب نخور.

نوعی اقدم تصریح کرد: این مسیحی در جواب به حاج قاسم گفت حاجی از شراب بدت می آید؟ حالا اینطور که گفتی قول شرف می دهم تا با شما هستم مشروب نمی خورم.

جوشش و گریه مسیحی در پنجره فولاد حضرت زینب(س)

سردار نوعی اقدم تشریح کرد: دو روز بعد پیش فرمانده کل قوا (حضرت زینب (س)) رفتیم که اذن عملیات بگیریم، دیدم یک نفر پشت پنجره فولاد حضرت زینب(س) افتاده و می جوشد و گریه می کند و سر و صدا راه انداخته است؛ یک نفر را فرستادم گفتم ببین کیست؟ اگر مشکل دارد برطرف کن که برود و ما برویم پیش حضرت زینب اذن عملیات را بگیریم؛ گفت او فرمانده مسیح تو است؛ اشک در چشمانم حلقه زد که چگونه حضرت زینب دل ها را خریداری می کند، رفتم بالای سر این جوان مسیحی، دستم روی دوشش گذاشتم برگشت گفتم اینجا چکار می کنی گفت قبل از عملیات بیایم اینجا قدرت و آرامش می گیرم. گفتم تو اعتقاد نداری گفت ما در انقلاب یک زینب (س) داریم؛ در انقلاب همه ما دفاع از حرم حضرت زینب مهم است که امدیم.

وی خاطرنشان کرد: مسیحی مشروبخوار را حضرت زینب(س) پذیرفت و او در عملیات دفاع از حرم حضرت زینب جانش را تقدیم کرد و شهد شهادت را نوشید.

نوعی اقدم در پایان خطاب به مسئولین و رسالتشان در برابر شهدای انقلاب و اسلام گفت: مسئولین مملکت بدانند اگر از خانواده های شهدا که فداکارانه زندگی کردند و به صحنه آمدند و کار را به دولت انقلابی سپردند لذا اگر غفلت کنند خدا از آن ها نمی گذرد؛ دولت انقلابی باید به مردم رسیدگی کند؛ محکم به دولت تذکر می دهیم که این مردم در نبود، کمبود، محاصره، فقر، تورم، بیکاری و ، معیشت نابسامان، به میدان آمدند و به شما اعتماد و رأی دادند و برای شکل گیری دولت در تاریخ حماسه آفریدند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
شهید جاویدالاثر یادواره
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان