همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی؛

یادواره شهدای مدافع حرم و اجتماع فاطمیون در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 191952
یادواره شهدای مدافع حرم و اجتماع فاطمیون در رفسنجان برگزار می شود

فرمانده سپاه رفسنجان از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و اجتماع فاطمیون در رفسنجان با حضور مسئولان لشکری و کشوری خبر داد.

خانه » فرهنگی مذهبی » یادواره شهدای مدافع حرم و اجتماع فاطمیون در رفسنجان برگزار می شود

به گزارش خانه خشتی، سرهنگ محمد پساوند امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان اظهار کرد: در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج‌قاسم سلیمانی بزرگوار قرار داریم؛ ستاد بزرگداشت دومین سالگرد در رفسنجان به ریاست فرمانداری فعال شده است و دبیر این ستاد سپاه شهرستان است.

وی بیان کرد: اصل برنامه‌های استان کرمان در سالروز امسال در قالب دهه مقاومت برنامه‌ها در استان برنامه‌ریزی شده و در شهرستان رفسنجان هم از دهم تا شانزدهم هفته مقاومت برگزار می‌شود و کلیه مسؤولان برنامه‌هایی که قرار است اجرا کنند را به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

فرمانده سپاه رفسنجان خاطر نشان کرد: به‌دنبال مردمی‌کردن برنامه‌ها هستیم که مردم خودجوش پای کار باشند.

پساوند تصریح کرد: شهادت حاج‌قاسم یعنی ۱۳ دی‌ماه مربوط به شهرستان رفسنجان است و برنامه کشوری در قالب یادواره شهدای مدافع حرم و اجتماع فاطمیون با حضور مسؤولان لشکری و کشوری برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به حفظ وحدت میان مدیران شهرستان تاکید کرد و گفت: ما در ادارات باید پاسخگوی مردم باشیم، دنبال حل مشکل مردم باشیم، مردم از برخی ادارات ناراضی هستند.

پساوند خاطر نشان کرد: اگر اختلافی میان مسؤولان وجود دارد آن را به افکار عمومی و فضای مجازی نکشایم مردم از ما توقع دارند و دوست دارند دولت انقلابی خدمت گذار مردم باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
شورای اداری رفسنجان فاطمیون فرمانده سپاه رفسنجان یادواره شهدای مدافع حرم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان