شهردار رفسنجان خبر داد:

اختصاص گرمخانه شهرداری رفسنجان به زنان آسیب دیده اجتماعی

  • شناسه خبر: 190746
اختصاص گرمخانه شهرداری رفسنجان به زنان آسیب دیده اجتماعی

شهردار رفسنجان در جمع مدیرعامل و اعضای خیریه قلب های مهربان از اختصاص گرمخانه شهرداری به زنان آسیب دیده اجتماعی خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » اختصاص گرمخانه شهرداری رفسنجان به زنان آسیب دیده اجتماعی

به گزارش خانه خشتی به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان،  کهنوجی با اعلام این خبر گفت: در جلسه ای که با حضور فرماندار و مدیر جهاد دانشگاهی رفسنجان برگزار گردید، پیرامون ضرورت ساماندهی و نگهداری موقت زنان آسیب دیده اجتماعی بحث و تصمیم گیری شد و به زودی این مرکز در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای شناسایی افراد بهره خواهیم گرفت، افزود: ساماندهی مددجویان و اشخاص نیازمند به خدمات اجتماعی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری است و اشتغالزایی و پاکسازی کامل این افراد بایستی هدف قرار گیرد.

شهردار رفسنجان با اعلام اینکه در حال شناسایی محل های جدید برای راه اندازی گرمخانه هستیم، ادامه داد: از برنامه های بلندمدت برای ساماندهی افراد بدون پشتوانه اجتماعی استقبال می کنیم و امیدواریم با همکاری نهادهای اجرایی و سازمان های مردم نهاد بتوانیم در کاهش جمعیت افراد آسیب دیده اجتماعی موفق عمل کنیم.

در ادامه مدیرعامل خیریه قلبهای مهربان با قدردانی از اعلام آمادگی شهرداری برای ساماندهی زنان و مردان بی سرپناه، از همکاری این مرکز برای تدوین طرح جامع معرفی و شناسایی این افراد خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
خیریه قلب های مهربان رفسنجان زنان آسیب دیده اجتماعی شهردار رفسنجان گرمخانه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان