کارشناس تربیت بدنی و پرورشی اداره اموزش و پرورش رفسنجان :

۶۸ درصد دانش آموزان رفسنجانی واکسن کرونا دریافت کردند

  • شناسه خبر: 190083
۶۸ درصد دانش آموزان رفسنجانی واکسن کرونا دریافت کردند

کارشناس تربیت بدنی و پرورشی اداره اموزش و پرورش رفسنجان گفت: تاکنون ۲۷ هزار و ۸۲۸ نفر دانش آموزان در این شهرستان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

خانه » اجتماعی » ۶۸ درصد دانش آموزان رفسنجانی واکسن کرونا دریافت کردند

محمد شیخ زاده معاون تربیت بدنی و پرورشی اداره آموزش و پرورش رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی، در خصوص روند واکسیناسیون دانش آموزان در شهرستان رفسنجان اظهار کرد: از ۴۱ هزار دانش آموز محصل در این شهرستان با میانگین سنی ۱۲ تا ۱۸ سال، تاکنون ۲۷ هزار و ۸۲۸ نفر دوز اول و سه هزار و ۸۲۴ نفر دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی افزود: از دو هزار و ۳۲۸ معلم رسمی و پیمانی در شهرستان رفسنجان قریب به ۸۰ درصد هر دو دوز واکسن کرونا، تزریق شده است و ۷۰ درصد معلمان حق التدریس و غیردولتی نیز هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردند.

شیخ زاده گفت: با هماهنگی صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی، پایگاه واکسیناسیون سیار در مدارس متوسطه دور اول و دوم از هفته گذشته راه اندازی شده است و علاوه بر دانش آموزان، معلمان و اولیای همان مدرسه ، از سراسر شهرستان نیز جهت دریافت واکسن می توانند به این پایگاههای سیار مراجعه نمایند.

وی خاطر نشان کرد: اولین پایگاه سیار در دبیرستان دخترانه علوی مستقر شد و در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری در مدرسه دوره دوم دخترانه شاهد و روزهای دوشنبه و سه شنبه دبیرستان دور اول سید مهدی اوحدی واکسیناسیون انجام می شود.

کارشناس تربیت بدنی و پرورشی اداره آموزش و پرورش رفسنجان بیان کرد: اطلاع رسانی در خصوص برپایی این مرکز واکسیناسیون سیار از طریق کانال های آموش و پرورش در سراسر شهرستان انجام می شود.

وی ادامه داد: واکسیناسیون دانش آموزان اتباع در مرکز پیامبر اعظم انجام می شود و همچنین مراکز سیار در مدارس اتباع نیز حضور می یابند.

شیخ زاده خاطر نشان کرد: واکسیناسیون برای بالابردن سطح ایمنی در جامعه انجام می شود و با رسیدن سطح واکسیناسیون به ۸۰ درصد جمعیت، جامعه ایمنی خواهیم داشت لذا بهترین حالت انجام واکسیاسیون است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آموزش و پرورش رفسنجان پایگاه سیار دانش آموزان واکسن کرونا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان