در مراسم رونمایی از مجموعه موشن یاران حبیب مطرح شد؛

برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در اواسط آبان ماه/ تولید محتوای فاخر در فضای مجازی هدایتگر جامعه است

  • شناسه خبر: 189897
برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در اواسط آبان ماه/ تولید محتوای فاخر در فضای مجازی هدایتگر جامعه است

مسئول فضای مجازی بسیج استان کرمان خبر داد: سومین رویداد تولیدات دیجیتال استان کرمان در سه قالب نرم افزار، بازی و انیمیشن در روزهای ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ آبان ماه برگزار خواهد شد.

خانه » آخرین اخبار » برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در اواسط آبان ماه/ تولید محتوای فاخر در فضای مجازی هدایتگر جامعه است

به گزارش خانه خشتی؛ به مناسبت سالگرد شهادت سردار شهید محمدمهدی کازرونی از مجموعه موشن گرافیک یاران حبیب با حضور سرهنگ ذوالعلی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان و حسین باقری مسئول سازمان فضای مجازی سپاه ثارالله کرمان رونمایی شد.

این مجموعه موشن گرافیک به روایت زندگی همسایگان ابدی سردار دلها می پردازد که در مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی استان کرمان تولید شده است.

در ابتدای این مراسم سرهنگ منصور ذوالعلی با تاکید بر اثرگذاری تولید محتوای فاخر در زندگی جوانان گفت: تولید محتوای غیرمتنی از تاثیرگذاری بالایی برخوردار است و بنده در بین دانشجویانم اثر بالای یک ویدیوی تولید شده از زندگی ادواردو آنیلی را در سالهای گذشته دیده ام.

وی افزود: فردی که برای حقانیت دین و مسلمانان شدن از ثروت افسانه ای خانواده آنیلی در ایتالیا گذشت و نمایش کلیپ زندگی این شهید نتیجه ای ملموس بر دهنیت تفکر و رفتار دانشجویان من داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان تشریح کرد: بنابراین در دنیای امروز تولید محتوای فاخر و ارزشمند مانند فانوسی در سواحل دریاها برای نشان دادن راه درست به افراد در فضای مجازی کمک می کند.

ذوالعلی خاطرنشان کرد: زیرا اثرات انتشار در فضای مجازی به واسطه گستردگی این فضا بسیار بیشتر از دنیای واقعی و تعاملات رو در رو شده است.

در ادامه حسین باقری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تولید آثار هنری در خصوص شهدا گفت: با تاسی از راهنمایی های مقام معظم رهبری تمرکز کار خود را در تولید آثار مختلف اعم از موشن گرافی، کمیک موشن و پویا نمایی برای شهدای لشکر ۴۱ ثارالله کرمان قرار داده ایم.

مسئول فضای مجازی بسیج استان کرمان با اشاره به اینکه اثر امروز در خصوص شهید محمدمهدی کازرونی و براساس کتاب های «نبرد روزهای سخت» و «از چیزی نمی ترسیدم» است، تصریح کرد: زوایای پنهان این کتاب در قالب یک موشن گرافیک یک و نیم دقیقه ای تولید شده است.

وی بیان کرد: در آن زمان امنیت مهاباد کردستان به سپاه کرمان واگذار شده بود که شهید محمد مهدی کازرونی و شهید عرب نژاد امنیت این منطقه را تأمین می کردند و در آن زمان برای سر شهید کازرونی جایزه تعیین کرده بودند.

باقری اظهار کرد: در سال ۱۳۷۰ از حاج قاسم سوال کردند که بسیجی نمونه کیست؛ ایشان پاسخ دادند گل سر سبد بسیجیان شهید یوسف الهی است و بر همین اساس در هفته بسیج مجموعه موشن گرافیک بسیجی نمونه از نگاه حاج قاسم، که شهید یوسف الهی است را رونمایی میک نیمرد و هدف از این رونمایی ها این است که شهدا بیشتر شناخته شوند.

مسئول فضای مجازی بسیج استان کرمان خاطر نشان کرد: سومین رویداد تولیدات دیجیتال استان کرمان در سه قالب نرم افزار، بازی و انیمیشن در روزهای ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ آبان ماه برگزار خواهد شد.
در پایان این مراسم از موشن گرافیک «جایزه برای ترور» روایت زندگی سردار شهید محمدمهدی کازرونی رونمایی شد؛ این مجموعه به همت مرکز تولید و نشر انقلاب اسلامی استان کرمان تولید شده است.

منبع؛ راه آرمان

برچسب ها:
رویداد تولید محتوای دیجیتال یاران حبیب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان