تأکید شهردار رفسنجان بر تسریع در اجرای میدان شهید حاج علی محمدی پور

  • شناسه خبر: 189787
تأکید شهردار رفسنجان بر تسریع در اجرای میدان شهید حاج علی محمدی پور

شهردار رفسنجان در جمع مدیران و معاونین شهرداری، خواستار سرعت بخشیدن به اجرای پروژه میدان شهید حاج علی محمدی پور واقع در محله کریم آباد محقق شد.

خانه » آخرین اخبار » تأکید شهردار رفسنجان بر تسریع در اجرای میدان شهید حاج علی محمدی پور

به گزارش خانه خشتی به نقل از  روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان مجید کهنوجی در جلسه کمیته فنی و عمرانی که با حضور مهندس میربابایی عضو شورای شهر برپا شده بود، ضمن بررسی پروژه های در حال اجرای شهرداری، بر تسریع در اتمام آن ها تأکید کرد و افزود: مطالبات شهروندان و تعهدات شهرداری بایستی به سرعت عملیاتی شود و خللی در برنامه های مدیریت شهری ایجاد نگردد.

وی با اشاره به بازدید اخیر از محله اسماعیل آباد، خواستار اصلاح شیب کوچه های بلوار شهید عابدینی برای جلوگیری از بروز مشکلات آبگرفتگی در آینده شد و ادامه داد: برای تأمین خواسته اهالی این محله مبلغ دو میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده ایم تا بخشی از دغدغه آن ها برطرف گردد.

شهردار رفسنجان هم چنین از اجرای آسفالت و تأمین روشنایی کوچه های بلوار شهید عابدینی و بلوار شهید معصومی در شهرک سپاه به عنوان مهم ترین درخواست های مردمی در بازدیدهای اخیر یاد کرد و از مدیران مربوطه خواست برای اجرای آن ها هماهنگی های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان شهردار رفسنجان مجید کهنوجی شهردار رفسنجان میدان شهید حاج علی محمدی پور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان