رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان معرفی شد+ عکس

  • شناسه خبر: 189579
رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان معرفی شد+ عکس

با تکریم حجت الاسلام علیمرادی، قدیری به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان معرفی شد.

خانه » رفسنجان » رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان معرفی شد+ عکس

به گزارش خانه خشتی؛ آیین معارفه رضا قدیری به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد واحد رفسنجان و تقدیر از حجت الاسلام علیمرادی ریاست سابق دانشگاه، با حضور علیرضا منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد استان کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن فرهیختگان این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام علیمرادی در این آیین اظهار کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل به منظور تجدید تمدن اسلامی شکل گرفت و رسالت بزرگ دانشگاه ها به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی که مولود انقلاب است، پیشتاز به سوی تمدن بزرگ نوین اسلامی است.

وی افزود: دانشگاه  در مسیر معرفت، کرامت، شرافت دینی و انسانی آحاد بشر، گام برداشته و این مسئله است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند و باید به حلقه نهایی  که در بیانیه گام دوم انقلاب و در فرمایشات دیگرشان اصرار داشتند، برسیم.

حجت الاسلام علیمرادی بیان کرد: تمدن اسلامی باید زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) باشد و رسالت دانشگاه همین است.

رضا قدیری رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان با تشکر از روسای سابق این دانشگاه، اظهار کرد: محوریت و اولویت اصلی دانشگاه بحث فرهنگی بوده و در این زمینه ها بر اساس اهداف کلان و ارزش های نظام کار شده است و بعد از شهادت سلیمانی برای نهادینه کردن مکتب شهید سلیمانی فعالیت هایی انجام شده است.

وی افزود: جهاد علمی و جرات علمی باید در دانشگاه های پیاده سازی شود و این امر با همت و تلاش همه اساتید، مسئوولان شهرستان و همکاری و همدلی بین آنها محقق می شود.

علی باقری معاون علمی و آموزشی دانشگاه آزاد رفسنجان در این آیین گفت: در امورات آموزشی، اقتصادی، فرهنگی و… خیزش خوبی داشتیم وضعیت به گونه ای منسجم و منظم شکل گرفته و در زمینه پژوهشی چندین طرح تحقیقاتی و پژوهشی داریم.

وی افزود: زمین بایر به مساحت ۳ هکتار به گلخانه هیدروپونیک اختصاص یافته و قریب به ۱۳ متر مربع مقدمات کشت در سه فار با بهترین امکانات و ساختار به روز  ایجاد شده است.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد رفسنجان به عنوان اولین دانشگاه، طرح کشت بافت گیاهی را احداث کرد که محصولات آن عرضه بازار شده است و هدف از این طرح رسیدن به پسته و نهال خرمای مرغوب بوده است.

باقری با بیان اینکه نیروگاه خورشیدی با تولید ۱۰۰ کیلووات برق از بهمن ۹۸ وارد مدار شد، عنوان کرد: طرح نیروگاه های خورشیدی و دیزلی از دیگر طرح هایی است که به منظور بهره بندی برق کلیه حوزه های دانشگاه و در مواقع بحرانی پوشش بخشی از برق شهرستان احداث شده است.

معاون علمی دانشگاه آزاد رفسنجان خاطرنشان کرد: این دانشگاه علاه بر منابع موجود به میزان ۱۰ میلیارد تومان مازاد از سازمان مرکزی در طرح های پژوهشی کمک هزینه دریافت کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها:
آیین معارفه رضا قدیری به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد واحد رفسنجان حجت الاسلام علیمرادی دانشگاه آزاد رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان