وزیر ورزش در جمع خبرنگاران رفسنجان مطرح کرد؛

ورزشگاه سرچشمه می تواند میزبانی شایسته ای برای مسابقات ملی باشد/ ابدا منظور من تیم مس رفسنجان نبود

  • شناسه خبر: 189268
ورزشگاه سرچشمه می تواند میزبانی شایسته ای برای مسابقات ملی باشد/ ابدا منظور من تیم مس رفسنجان نبود

وزیر ورزش گفت: گلایه بنده از سفر تیمی به خارج کشور اصلا ربطی به استان کرمان ندارد و ابدا منظور من تیم مس رفسنجان نبود.

خانه » آخرین اخبار » ورزشگاه سرچشمه می تواند میزبانی شایسته ای برای مسابقات ملی باشد/ ابدا منظور من تیم مس رفسنجان نبود
به گزارش خانه خشتی، سید حمید سجادی ظهر امروز در حاشیه بازدید از اماکن و زیر ساخت های ورزشی رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم که در بخشی از سفر استانی به کرمان در خدمت هم میهمانان عزیزم در رفسنجان هستیم.
وی افزود: ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه مجموعه چند منظوره عظیمی است که زحمت کشیده شده، برنامه ریزی شده و به نظرم زیر ساخت فوق العاده ای را برای فوتبال پش بینی کردند که می توان برای رشته های دیگر هم استفاده شود.

سجادی بیان کرد: این مجموعه حتما بخشی از نیاز فوتبال منطقه را پوشش می دهد و می تواند میزبانی شایسته ای را رقم بزند نه تنها برای مسابقات داخلی و ملی و در سطح باشگاهی و لیگ بلکه حتما می شود برنامه ریزی کرد تا برنامه ها و تورنمنت های بین المللی را در آن برگزار کرد.
وی ادامه داد: فوق العاده بود و من از دیدن امکانات ورزشی در شهر سرچشمه و تلاشی که شده و با فکر همه جانبه برنامه ریزی شده بود، لذت بردم و انرژی گرفتم.

وزیر ورزش خاطر نشان کرد: امروز هنر بهره برداری از مکان های وزرشی به اینجا رسیده که از یک فضای ورزشی چندین منظوره استفاده می کنند، مجموعه های چند منظوره ورزشی را می شناسم و این مجموعه ها ارزش افزوده برای ورزش کشور خواهد بود.

وی در ادامه به سهم بانوان از ورزش کشور اشاره کرد و گفت: لازمه ی ورزش کشور در بعد قهرمانی و همگانی اهتمام جدی به توسعه ورزش برای بانوان است.

سجادی افزود: کمترین توقع این است که مادران فردا از جسم و ذهن شاداب برخوردار باشند تا بتواند محور خانواده باشد، بانوان در بسیاری از رشته ها می توانند شرکت کنند حتی در رشته هایی که تصور میکردیم نمی توانیم با حجاب موفق باشیم اما بانوان ما بسیار حضور پررنگی داشتند.

وزیر ورزش خاطر نشان کرد: بانوان تحصیل کرده در مدیریت، داوری و آنالیز کردن مسابقات ورزشی نشان می دهد که در عرصه اجرا و راهبری ورزش هم سهم دارند.

وی تصریح کرد: این مهم را در مجلس هم تاکید کردم و اینکه ورزش بانوان مستقل و خودکفا شود.

سجادی در ادامه با اشاره به احداث مجموعه آگاه در رفسنجان به همت بخش خصوصی اظهار کرد: بخش خصوصی انگیزه بیشتری دارد، باید قدردان بخش خصوصی باشیم، آنها را تشویق کنیم و موانع را از سر راهشان برداریم.

چهار هزار مکان ورزشی در حال ساخت در کشور داریم

وزیر ورزش در ادامه بیان کرد: چهار هزار مکان ورزشی در حال ساخت در کشور داریم و استفاده از منابع دولتی ، مشارکت بخش خصوصی و خیرین سه راه کامل کردن آنهاست.

وی تصریح کرد: خیرین به کمک ما آیند و ما هم بایستی شرایط و ضوابط تشویقی برای آنها در نظر بگیریم.

سجادی خاطرنشان کرد: در دنیا خیلی از رویدادهای ورزشی و گردهمایی ورزشی توسط بخش خصوصی انجام می شود با همکاری دولت، این ایده را در کشورمان فراهم کنیم تا ما هم در کشور از ایده ها تبعیت کنیم و سریعتر به اهدافمان برسیم.

ابدا منظور من تیم مس رفسنجان نبود

وزیر ورزش در ادامه در پاسخ سوالی پیرامون گلایه اخیرش درباره سفر یک تیم فوتبال به خارج از کشور اظهار کرد: گلایه بنده از سفر تیمی به خارج کشور اصلا ربطی به استان کرمان ندارد و ابدا منظور من تیم مس رفسنجان نبود.

وی افزود: مناسب آن سخنان گذشته است و مربوط به مباحث در جلسه ای بود که فضای جلسه به سمت اخلاق مداری و پهلوانی رفت و این مسائل مطرح شد.

سجادی گفت: ددر مورد شفافیت، عدالت محوری، مبارزه با فساد، کنترل قراردادها و هزینه ها برنامه وسیعی در دست انجام و ساماندهی است، شفافیت قراردادها وبودجه باشگاههای دولتی ما مثل پرسپولیس و استقلال باید کنترل شود که از بودجه خارج نشود رعایت شود انحراف از بودجه نداشته باشیم.
وی در خصوص زمان بهره برداری از ورزشگاه شهدای مس رفسنجان نیز بیان کرد: مسئولان رفسنجان به من قول دادند که تا دهه فجر امسال ورزشگاه شهدای صنعت مس به بهره برداری میرسید.
سجادی خاطر نشان کرد: قول میهم خادم خوبی باشم برای ورزش و امین و مدافع حقوق مردم در این حوزه باشم.
وی افزود: سعی می کنم تا انچه مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان احتیاج داشته باشند وقت بگذارم و پیگیری کنم تا پروژه هایی که تا ۹۰ درصد پیشرفت داشتند به اتمام رسند.
وزیر ورزش گفت: بنده اعتقاد به کار میدانی دارم، ۲۸ هزار مکان ورزشی در کشور است و وسعت کار زیاد است.
وی خاطر نشان کرد: برای تیم های باشگاهای کشورم احترام قائل هستم و معتقد هستم هر آنچه که می خواهد در ورزش اتفاق بیافتد از باشگاهها و آکادمی ها شروع می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها:
تیم مس حاشیه بازدید از اماکن و زیر ساخت های ورزشی رفسنجان رفسنجان سفر وزیر ورزش سید حمید سجادی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان