امام جمعه رفسنجان مطرح کرد؛

عضویت رسمی ایران در پیمان شانگهای افق روشنی برای ملت ایران را به نمایش میگذارد

  • شناسه خبر: 189013
عضویت رسمی ایران در پیمان شانگهای افق روشنی برای ملت ایران را به نمایش میگذارد

امام جمعه رفسنجان گفت: عضویت رسمی ایران در پیمان همکاری شانگهای یک افق روشن سیاسی و اقتصادی برای ملت ایران را به نمایش میگذارد.

خانه » سیاسی » عضویت رسمی ایران در پیمان شانگهای افق روشنی برای ملت ایران را به نمایش میگذارد

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی اظهار کرد: رستگاری بزرگ آن است که انسان خداوند را از خودش راضی بگرداند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بیان کرد: ما دفاع کردیم و آغازگر جنگ نبودیم، تاریخ گواه این ماجراست.

وی افزود: با مروری بر تاریخ ایران در دو اخیر می بینیم که وسعت گسترده و زمین های حاصلخیزی از ایران جدا شده است اما در دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشورمان جدا نشد چنین دفاعی و بوسه زدن بر دستان خانواده های این شهدا مقدس است.

عسکری با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: در شریعت اسلام اولین کلمه ای که به پیامبر وحی شد اقرا به معنای خواندن بود و این نشان از اهتمام دین اسلام به مسائل آموزشی و علمی است.

وی خاطر نشان کرد: عضویت رسمی ایران در پیمان همکاری شانگهای یک افق روشن سیاسی و اقتصادی برای ملت ایران را به نمایش میگذارد.

خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای به سمت تعریف پول واحد می روند تا جلوی مدیریت دلار را بگیرند و  کشورهایی که از نظر نظامی و اقتصادی مقتدر هستند مثل چین و روسیه عضو این پیمان هستند.
وی با بیان اینکه ایران اولین کشور خاورمیانه است که به عضویت رسمی این سازمان درآمده است تصریح کرد: بی بی سی با همه لجاجت با ایران مجبور شد این موضوع را بیان کند که سازمان همکاری های شانگهای یکی از مهمترین سازمان هاست و این عضویت در دراز مدت می تواند در افزایش مبادلات تجاری ایران اثرداشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
افق روشن امام جمعه رفسنجان شانگهای نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان