به همت خانواده مرحوم سید علی احمدی؛

درآمد حاصل از دستگاه ام آر آی بیمارستان رفسنجان صرف بیماران نیازمند می شود

  • شناسه خبر: 188721
درآمد حاصل از دستگاه ام آر آی بیمارستان رفسنجان صرف بیماران نیازمند می شود

قرارداد واگذاری یک دستگاه ام آر آی میان خیر موکب خاتم الانبیاء و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان منعقد شد و از این پس درآمد حاصل از این دستگاه صرف نیازمندان و امور خیر می شود.

خانه » فرهنگی مذهبی » درآمد حاصل از دستگاه ام آر آی بیمارستان رفسنجان صرف بیماران نیازمند می شود

به گزارش خانه خشتی، جلسه انعقاد قرارداد یکی از خیرین موکب خاتم الانبیاء ص رفسنجان با دانشگاه علوم پزشکی در راستای خرید دستگاه ام آر آی و اهدا منافع آن به بیماران نیازمند پیش از ظهر امروز در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

در این جلسه دستگاه ام آر آی بیمارستان رفسنجان که مهلت قرارداد آن با پایمانکار قبلی به اتمام رسیده، به خانواده مرحوم سید علی احمدی واگذار شد و فعالیت آن در بیمارستان رفسنجان ادامه می یابد.

از این پس خیریه ای به نام مرحوم احمدی طرف قرارداد دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان است و ده درصد درآمد ناخالص بیمارستان نیز به عنوان کمک به خیریه در نظرگرفته می شود.

دستگاه ام آر آی به قیمت ۱۳ میلیارد تومان توسط خانواده مرحوم سید علی احمدی و آقای ابوالقاسم احمدی از مالک فعلی دستگاه خریداری می شود و درامد حاصل از ان جهت درمان بیماران نیازمند و امور خیر در حوزه سلامت هزینه خواهد شد.

به گفته علی اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دستگاه ام آر آی دولتی دیگری که توسط دانشگاه خریداری شده، تا مهرماه میرسد و مورد استفاده قرار میگیرد.

اسماعیلی در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به مساله ای که برای دستگاه ام آر آی بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان رخ داد و قرارداد ده ساله با پیمانکار به پایان رسید جلسات متعددی با موکب خاتم الانبیاء و مسئولان شهرستان برگزار شد و این مساله با همت خانواده مرحوم سید علی احمدی حل شد.

ابوالقاسم احمدی که اخوی خود را ۹ ماه قبل در اثر عارضه کرونا از دست داده است این اقدام خود و خانواده مرحوم احمدی را صدقه جاریه برای برادرش دانست و گفت: این دستگاه هیچ درآمد و بهره برداری شخصی نخواهد داشت و تمام درآمدهای آن صرف بیماران نیازمند می شود.

علی میربابایی نائب رئیس شورای شهر رفسنجان و مدیر موکب خاتم الانبیاء نیز اظهار کرد: موکب خاتم الانبیاء با همکاری خیریه کوثر پیگیر شد تا با توجه به مشکل دستگاه ام آر آی در رفسنجان خیرین را متقاعد به کمک در این زمینه نماید.

وی افزود: در این میان خانواده مرحوم سید علی احمدی موافقت کردند، مرحوم سید علی احمدی یکی از خیرین پای کار موکب خاتم الانبیاء بودند و بعد از ایشان نیز برادر و فرزندشان با این اقدام کار بزرگی را انجام دادند.

ایمان شهسواری دادستان رفسنجان که به دلیل حساسیت مساله شخصا مسئولیت حقوقی این دستگاه ام آر آی را برعهده گرفته است در این باره در این جلسه گفت: واقعا باید دست این خیر را ببوسیم که زحمت کشیدند، بزرگی شهر رفسنجان به خیرین بزرگوار آن است.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
ام آر آی در رفسنجان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان سید علی احمدی موکب خاتم الانبیا رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان