مسئول بازرسی سپاه ثارلله استان کرمان:

شهدا دنبال گمنامی بودند ولی امروز ما دنبال این هستیم که ناممان گم نشود

  • شناسه خبر: 188154
شهدا دنبال گمنامی بودند ولی امروز ما دنبال این هستیم که ناممان گم نشود

مسئول بازرسی سپاه ثارلله استان کرمان گقت: شهید شوشتری می گوید”شهدا دنبال گمنامی بودند” ولی ما امروز به دنبال این هستیم که ناممان گم نشود.

خانه » آخرین اخبار » شهدا دنبال گمنامی بودند ولی امروز ما دنبال این هستیم که ناممان گم نشود

به گزارش خانه خشتی؛ احمد مرادی زاده مسئول بازرسی سپاه ثارالله استان کرمان  عصر امروز در یادوراه شهدای کوی جهاندیده اسدآباد رفسنجان اظهار کرد: نیروی انسانی و تجهیزات جنگی و دفاعی به روز از مهمترین عوامل پیروزی یک کشور است.

وی با اشاره به عملیات والفجر ۸، افزود: در عملیات والفجر ۸ در آب های اروند در شرایط سخت، ایران علیرغم نیروی انسانی و تجهیزات جنگی کم توانست فاو را تصرف کنند و ژنرال های نظامی برتر دنیا تعجب کردند که ایران با دست خالی و نیروی انسانی کم چگونه توانست پیروز این میدان باشد.

مرادی زاده با بیان اینکه در جنگ بالای ۳۰ کشور اسیر گرفتیم و دانشگاه های نظامی دنیا حیرت زده شدند، گفت: هنوز بسیاری از دانشگاه های نظامی دنیا نتوانستند نیروی سوم پیروزی ایران بر جنگ تحمیلی را پیدا کنند.

وی گفت: نیروی سوم نیروی ایمان، تقوا ، اخلاص و پای روی نفس خود گذشتن رزمندگان بود که باعث پیروزی جنگ ایران شد.

مسئول بازرسی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به ویژگی های مهم شهید سلیمانی عنوان کرد: مقام معظم رهبری شهید سلیمانی را فردی مردمی و انقلابی می داند؛ ما همه سر سفره انقلاب هستیم چرا برخی خود را برتر دیگران میدانند.

وی به بیان خاطره ای از شهید مدافع حرم استان کرمان محمد جمالی پرداخت و گفت: محاسبات شهدا همیشه درست در می آمد،شهدا به قرآن کریم و خداوند توسل می کردند  آنها به دوربین خداوند اعتقاد داشتند ولی امروزه ما چقدر به این دوربین اعتقاد داریم.

مرادی زاده ابراز کرد: شهید شوشتری می گوید”شهدا دنبال گمنامی بودند” ولی ما امروز به دنبال این هستیم که ناممان گم نشود.

مسئول بازرسی سپاه ثارالله استان کرمان توکل بر خداوند از دیگر عواملی دانست که شهدا به آن اعتقاد داشتند و گفت: چند سال کشور معطل برجام بود چند سال مسئولان به مردم گفتند که باید با آمریکا صلح کنیم و همه نیازهای کشور را وصل به برجام می دانستند.

وی به نقش مهم ولایت فقیه تاکید کرد و گفت: ما امروز چقدر به فرمان ولایت فقیه توجه می کنیم و صحبت هایش را عملیاتی می کنیم.

مرادی زاده بیان کرد: شهدا به قیامت اعتقاد کامل داشتند و این را می دانستند. در حالیکه امروزه مسئولان حقوق های نجومی می گیرند و مشکلات اقتصادی را نمی ببینند چرا که به قیامت اعتقاد ندارند.

وی ادامه داد: اگر مسیر درست شهدا را ببینیم و راه آنها را ادامه دادیم می شویم شهید سلیمانی؛ شهیدی که مقام رهبری ایشان را به عنوان مکتب و مدرسه درس آموز میدانند.

مسئول بازرسی سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد:  باید طوری عمل کنیم که مدیون شهدا و امام شهدا نباشیم.

انتهای پیام/

 

 

 

 

برچسب ها:
رفسنجان مرادی زاده مسئول بازرسی سپاه ثارالله استان کرمان یادواره شهید جهاندیده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان