تور رسانه ای بازدید از مکان های ورزشی باشگاه صنعت مس رفسنجان +تصاویر

  • شناسه خبر: 188071
تور رسانه ای بازدید از مکان های ورزشی باشگاه صنعت مس رفسنجان +تصاویر

جمعی از خبرنگاران از مکان های ورزشی باشگاه صنعت مس رفسنجان بازدید کردند.

خانه » آخرین اخبار » تور رسانه ای بازدید از مکان های ورزشی باشگاه صنعت مس رفسنجان +تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ تور رسانه ای بازدید خبرنگاران از مکان های ورزشی رفسنجان صبح امروز با حضور امینی مقدم معاون اجتماعی روابط عمومی و رسانه باشگاه صنعت مس رفسنجان، رویگر رئیس اداره ورزش و جوانان و امیرپناهی مسئول اماکن ورزشی مس برگزار شد.

رضا امینی مقدم معاون اجتماعی روابط عمومی و رسانه باشگاه صنعت مس رفسنجان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: این تور به درخواست روابط عمومی ورزش و جوانان شهرستان برپا شده و هدف از آن رسالت و معرفی مسئولیت هایی است که باشگاه مس در قبال ورزش شهرستان داشته، بوده است.

چمن طبیعی ورزشگاه شهدای مس برای فصل جدید آماده می شود

وی با بیان اینکه از جمع‌آوری  چمن مصنوعی ۲۳ روز می‌گذرد و کار زیرساختی شروع شده است، گفت: هدف از جمع‌آوری چمن مصنوعی زمین شماره دو، نرسیدن به‌موقع خواسته اصلی و استادیوم اصلی ورزشگاه بود، همچنین نامه‌ای که از سمت فدراسیون دریافت شد که اجازه بازی روی زمین چمن مصنوعی نداریم و تصمیم به جمع‌آوری چمن مصنوعی گرفته شد.

امینی مقدم افزود: تمام تلاش مان این است تا فصل جدید ۲۸ مهر ماه آماده بهره برداری شود.

وی از تشکیل آکادمی ها و کانون های ورزش روستایی خبر داد و گفت: از آنجاییکه باشگاه فرهنگی ورزشی مس به عنوان سفیر فرهنگی شهرستان معرفی شده است، در کنار اداره ورزش و جوانان حامی ورزش شهرستان است و این برنامه حمایتی ادامه دار است، ضمن اینکه ورزش روستاهای شهرستان  هم در دستور کار باشگاه مس است.

معاون اجتماعی روابط عمومی و رسانه باشگاه صنعت مس رفسنجان گفت: یکی از ضلع های توسعه شهرستان رفسنجان در کنار کشاورزی و صنعت ورزش است از اداره ورزش و جوانان تشکر می کنیم که با روحیه مطالبه گری که داشتند توانستیم در کنار این اداره ۱۱  مکان  ورزشی شهرستان را بازسازی و نوسازی کنیم.

در ادامه از سالن چندمنظوره مرحوم علی‌بیگی در روستای عبدالله‌آباد بازدید شد.

امینی مقدم در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: اجرای بتن و کف پوش سالن روستای عبدالله آباد توسط باشگاه صنعت مس رفسنجان انجام شده است.

علی رویگر رئیس اداره ورزش و جوانان رفسنجان هم گفت:  باشگاه صنعت مس رفسنجان به عنوان پتانسیل عظیم در ورزش شهرستان مفید بوده و در این راستا فعالیت های ارزنده ای انجام داده است و به نوعی تسهیل در امور ورزش و جوانان بوده است.

محمدمهدی امیرپناهی مسؤول اماکن ورزشی مس اظهار کرد: باشگاه مس رفسنجان امسال تصمیم گرفت در راستای کمک به اماکن ورزشی شهرستان زیرساخت‌هایی را درست کند؛  چراکه در چند سال گذشته هیچ نهادی به مجموعه ورزشی رفسنجان رسیدگی نکرده است.

وی با اشاره به اینکه اکثر سالن های ورزشی مشکلات زیرساختی ازجمله سرمایشی، گرمایشی، کف‌پوش و… داشتند، افزود: در سالن عبدالله‌آباد زیرسازی انجام و کف‌پوش جدید با ضمانت ده ساله ایجاد شده و روشنایی سالن هم تامین شده است.

امیرپناهی عنوان کرد: در سالن‌های اصلی مانند ۹ دی و تختی چون فضای زیادی دارند می‌توان از حضور تماشاگران بهره‌مند شد ولی این سالن به علت گنجایش کم نمی تواند سکوییی برای حضور تماشاگر داشته باشد.

در ادامه تور رسانه ای باشگاه ورزشی فرهنگیان بازدید شد.

عظیمی کارشناس مسؤول تربیت بدنی آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران گفت: دو سالن تخصصی بسکتبال و والیبال در این مجموعه است که قبلا کف‌پوش مناسبی نداشت که قرار شد به پارکت تبدیل شود و سعی کردیم به بهترین شکل اجرا شود.

وی با بیان اینکه  ۹۰ درصد کار یکی از این سالن ها به پایان رسیده  و تنها ایرادات جزئی دارد که باید رفع شود،افزود: تقریبا ورزشکاران والیبالیست لیگ برتری به‌صورت امتحانی در این سالن تمرین کردند و با تمرینی که انجام دادند مورد تأیید کلیه ورزشکاران قرار گرفت و  این سالن جزو بهترین سالن‌های تمرینی که تاکنون در کشور استفاده کرده بودند، دانستند.

در ادامه تور رسانه ای سالن دو منظوره والیبال و بسکتبال باشگاه تختی  که  زیر ساخت های این سالن از جمله کفپوش، نور، گرمایش و سرمایش و سرویس‌های بهداشتی با حمایت باشگاه مس در حال انجام است، بازدید شد.

این سالن با ظرفیت ۸۵۰ نفر برای ورزش والیبال و بستکبال در حال بازسازی است.

سالن دومنظوره ورزشی عدالت از دیگر فضاهای ورزشی بود که خبرنگاران از آن بازدید کردند و امیرپناهی در حاشیه این بازدید در خصوص این مکان ورزشی گفت: تقریبا از صفر تا ۱۰۰ این سالن توسط مس بازسازی شده؛ کف‌سازی شده رنگ آمیزی، روشنایی سالن و … انجام شده است و مانند بقیه سالن‌ها مجهز به سرویس‌ های بهداشتی و سیستم سرمایشی و گرمایشی به‌روز است.

وی  با تاکید بر اینکه این سالن از بهترین‌ سالن‌های ورزشی در رفسنجان است.افزود: دو سالن حجاب و تلاش بعد از پایان کار استادیوم تختی بازسازی می شوند.

زمین چمن طبیعی سرداران شهید لاهیجان از دیگر مکان هایی ورزشی مس بود که بازدید شد.  امیر پناهی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران عنوان کرد: این مجموعه به‌مدت ۵ سال توسط باشگاه مس اجاره شده که تیم‌های بزرگسالان و پایه‌ها در آن تمرین می کنند.

وی با اشاره به اینکه بالای ۷ هزار متر مربع  زیربنای این مجموعه است که حصارکشی آن به متراژ ۷ هزار مترمربع انجام شده و  در آن فضایی برای رختکن تیم بزرگسالان و  کادر مربیان ساخته شده است.

زمین چمن نوش‌آباد از توابع بخش مرکزی رفسنجان و سالن ورزشی شهدای گمنام در مسجد امام رفسنجان از دیگر مکان هایی بود که توسط خبرنگاران بازدید شد.

امینی معاون اجتماعی روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان در خصوص زمین چمن طبیعی نوش آباد اظهار کرد: این زمین به مساحت ۱۲ هزار مترمربع است.  اصلاح و نگهداری چمن طبیعی، کوددهی، سم‌پاشی، آبیاری و… این مکان ورزشی و ساخت استراحتگاه و اتاق داوران در آن توسط باشگاه مس انجام شده است.

امیرپناهی در خصوص سالن ورزشی شهدای گمنام گفت: این سالن ویژه آقایان و مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی، بخش پزشکی و برابر استاندارد های بین المللی ساخته شده است.

عکس از بهرخ امیری

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها:
امینی مقدم بازدید باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان تور رسانه ای خبرنگاران معاون اجتماعی روابط عمومی و رسانه باشگاه صنعت مس رفسنجان ورزش و جوانان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان