جزییات محدودیت های جدید کرونایی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 187781
جزییات محدودیت های جدید کرونایی در رفسنجان

فرماندار رفسنجان از تشدید محدودیت های کرونایی در پی تشدید وضعیت بیماری کرونا همزمان با سراسر کشور در رفسنجان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » جزییات محدودیت های جدید کرونایی در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تشدید وضعیت بیماری کرونا در کشور به خصوص استان کرمان و شهرستان رفسنجان، همزمان با سراسر کشور و استان، محدودیت هایی از امشب تا اطلاع ثانوی در شهرستان رفسنجان اعمال خواهد شد.

فرماندار رفسنجان افزود: ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در سطح شهر از ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه تا ساعت ۴ بامداد با جدیت بیشتر انجام خواهد شد و به هیچ وجه جریمه ها بخشیده نخواهد شد.

وی بیان کرد: صرفا فعالیت مشاغل صنفی ( لبنیاتی ها ، نانوایی ها ، سوپر مارکت ها ، فروشگاههای مواد غذایی، قصابی ها، مرغ و ماهی و میوه وتره بار ) مجاز می باشند.

فصیحی هرندی گفت: فعالیت سایر مشاغل از صبح روز دوشنبه ۲۵ مرداد تا روز شنبه ۳۰ مرداد در شهر رفسنجان و بخش های تابعه ( نوق ، کشکوییه ، فردوس، مرکزی ) ممنوع بوده و برابر قانون با اصناف متخلف برخورد و علاوه بر جریمه نقدی پس از بازگشایی ها و رفع محدودیت ها به مدت یک هفته تعطیل خواهند شد.

وی عنوان کرد: عزاداری در فضای بسته ممنوع بوده و فعالیت مساجد ، تکایا ، حسینیه ها و هیات های عزاداری باید قبل از ساعت ۲۲:۳۰ پایان یابد. همچنین توزیع هرنوع خوراکی اعم از چایی ، شربت و غذای گرم و … مطلقا ممنوع می باشد.

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه  در حال حاضر تا اطلاع ثانوی برگ تردد بین استانی صادر نخواهد شد ، تردد در داخل استان بلامانع است، گفت: حرکت اتوبوس های مسافربری از مبدا رفسنجان به مشهد مقدس از روز دوشنبه ۲۵ مرداد تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی ادامه داد: از همشهریان محترم خواهشمندیم، بیش از گذشته ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و قوانین اعمال شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا همکاری های لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان فرماندار محدودیت های کرونایی محید فصیحی هرندی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان