سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان:

برای آبروی خود به میدان می رویم/ وضعیت ما در جدول ثابت است

  • شناسه خبر: 187239
برای آبروی خود به میدان می رویم/ وضعیت ما در جدول ثابت است

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: مقابل تیم ذوب آهن آخرین بازی فصل را داریم و بدون توجه به شرایط و رتبه حریف در جدول فصل برای آبروی خود به میدان می رویم تا جایگاهمان در جدول بهتر شود.

خانه » آخرین اخبار » برای آبروی خود به میدان می رویم/ وضعیت ما در جدول ثابت است

به گزارش خانه خشتی محمد ربیعی پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در نشست خبری اظهار کرد: مقابل تیم ذوب آهن آخرین بازی فصل را داریم و بدون توجه به شرایط و رتبه حریف در جدول فصل برای آبروی خود به میدان می رویم تا جایگاهمان در جدول بهتر شود.

سرمبی تیم فوتبال مس رفسنجان تصریح کرد: فصل طولانی را سپری کردیم و تیم ها خسته اند، کادرفنی و بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند تا عدالت و مصلحت با خواست خداوند برای تیم ما رخ دهد.

وی افزود: در بازی فردا چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم پزشکان تیم تلاش می کنند تا این بازیکنان به بازی فردا برسند و فردا این موضوع مشخص می شود.

ربیعی عنوان کرد: از نظر بنده بازی با ذوب آهن اصفهان هیچ تفاوتی با بازی هفته گذشته از نظر کیفیتی و انگیزه ندارد.  وضعیت تیم ما در جدول ثابت است و با اینکه مدیریت تیم برای بازیکنان پاداش در نظر گرفته اند با تمام توان در مقابل ذوب آهن ظاهر می شویم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دیدار دو بازی ذوب آهن اصفهان سرمربی تیم مس رفسنجان نشست خبری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان