توزیع ۱۰ هزار غذای گرم میان نیازمندان در عید غدیر توسط موکب شهدای مس رفسنجان

  • شناسه خبر: 187226
توزیع ۱۰ هزار غذای گرم میان نیازمندان در عید غدیر توسط موکب شهدای مس رفسنجان

به مناسبت عیدسعید غدیرخم و به همت موکب شهدای مس رفسنجان، ۱۰ هزار پرس غذای گرم میان خانواده های نیازمند و کم بضاعت رفسنجانی توزیع شد.

خانه » آخرین اخبار » توزیع ۱۰ هزار غذای گرم میان نیازمندان در عید غدیر توسط موکب شهدای مس رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ علیرضا توحیدی مسئول موکب شهدای مس رفسنجان، ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد دهه ولایت به خصوص عید غدیر خم اظهار کرد: اطعام مؤمنان از سفارشات معصومین (ع) در روز عید غدیر خم است.

وی افزود: یکی از سنت های حسنه و بسیار مؤکد در چنین ایامی اطعام دادن است به خصوص در شرایط کنونی که به جهت مسایل اقتصادی و نیز شیوع کرونا بسیاری از خانواده های محروم و کم بضاعت در مضیقه شدید مالی قرار دارند.

توحیدی ادامه داد: موکب شهدای مس رفسنجان در دوران شیوع کرونا و حتی پیش از آن با همیاری مردم و خیرین عزیز از این قبیل فعالیت ها داشته و به خصوص بعد از کرونا در کنار تهیه و توزیع بسته های معیشتی به مناسبت های مختلف، اقدام به طبخ و توزیع غذا در میان خانواده های کم بضاعت و نیازمند نموده است.

مسئول موکب شهدای مس رفسنجان تصریح کرد: به مناسبت عیدالله الاکبر، عید سعید غدیر خم بچه های این موکب با همراهی روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، اقدام به توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم به همراه ۳۰۰۰ پک ماست که در هر پک ۵ عدد ماست قرار دارد نموده است و ان شاء الله این قبیل اقدامات مورد قبول و رضای خدای متعال و حضرات معصومین(ع) و به خصوص امام علی(ع) قرار گیرد.

توحیدی از پرواز دو بالن تبریک عید سعید غدیرخم توسط موکب شهدای مس در شهر رفسنجان نیز خبر داد و افزود: این دو بالن برای تبریک اعیاد دهه ولایت و عید سعید غدیر در میدان شهید سپهبد قاسم سلیمانی و بلوار امام رضا(ع) به پرواز درآمده اند.

مسئول موکب شهدای مس رفسنجان همچنین از راه اندازی کاروان شادی سخن به میان آورد و گفت: کاروان شادی غدیر در عصر روز چهارشنبه و روز پنجشنبه روز عید در سطح شهر و پارکهای رفسنجان با تریلی گشت زنی کرده و روحانیون در این کاروانها به روایتگری واقعه غدیر به شهروندان می پردازند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

برچسب ها:
توزیع 10 هزار غذای گرم عیدسعید غدیرخم موکب شهدای مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان