امام جمعه کرمان:

فرهنگ و دانش زیر مجموعه هر اتفاق مثبت در هر منطقه است

  • شناسه خبر: 186175
فرهنگ و دانش زیر مجموعه هر اتفاق مثبت در هر منطقه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: مدرسه کانون پرورش انسان های شایسته و متخصص است که میتوانند هر قصه مثبتی را در پیشرفت کشور رقم بزنند.

خانه » آخرین اخبار » فرهنگ و دانش زیر مجموعه هر اتفاق مثبت در هر منطقه است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث دو مجتمع آموزشی تمام هوشمند در شهر سرچشمه رفسنجان که با حضور سعدمحمدی مدیرعامل صنایع مس ایران برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ و دانش زیر مجموعه هر اتفاق مثبت در هر منطقه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود:  اگر می بینید مجتمع مس رفسنجان با عظمت کاری را انجام میدهد این فعالیت ها به دست دانشمندانی رقم می خورد که سال ها در مدرسه و دانشگاه نشستند و تعلیم و تربیت را تجربه کردند و متخصص شدند و فکر و اندیشه آنها خلاقیتی پیدا کرده است تا حرکت های بزرگ ملی و فرا ملی را رقم بزنند.

حجت الاسلم علیدادی گفت: آغاز هر آنچه که امروز در این منطقه اتفاق افتاده است به مدرسه برمی گردد زیرا مدرسه کانون پرورش انسان های شایسته و متخصص است که میتوانند هر قصه مثبتی را در پیشرفت کشور رقم بزنند.

فرحبخش معاون اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان هم در این آیین بیان کرد:  این دو مجتمع ۱۲ کلاسه با زیر بنای یکی ۱۳۰۷ متر مربع و دیگری ۱۶۴۷ متر مربع با اعتبار هر کدام ۱۰ میلیارد تومان احداث خواهند شد.

وی افزود: این مجتمع در دوره دبستان و متوسطه اول با هزینه کامل مس ساخته می شوند ضمن اینکه دو مجموعه دیگر هنرستان ۹ کلاسه و دبستان ۱۲ کلاسه با همکاری مس ساخته می شوند.

فرحبخش گفت: سال گذشته حدود ۲۰۰ الی ۲۳۰ میلیارد تومان در استان جذب خیران داشتیم که سهم صنعت استان ۴ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
امام جمعه کرمان شهر سرچشمه علیدادی کلنگ زنی دو مجتمع تمام هوشمند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان