افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه آموزشی در رفسنجان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش + تصاویر

  • شناسه خبر: 186130
افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه آموزشی در رفسنجان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش + تصاویر

با حضور قاسم احمدی‌لاشکی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش و مسئولان شهرستان و استان چند طرح آموزشی در رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی شد .

خانه » رفسنجان » افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه آموزشی در رفسنجان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش + تصاویر

به گزارش خانه خشتی؛ با حضور قاسم احمدی‌لاشکی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش، احمد اسکندری‌نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، سیدمحمد واعظی‌نژاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان و تقوی رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان هنرستان کاردانش ۶ کلاسه خیرساز دکتر ایرانی در منطقه کبوترخان افتتاح و بهره برداری شد.

 

همچنین تفاهم‌نامه ساخت دو مجتمع آموزشی تمام هوشمند در شهر مس سرچشمه، ساخت یک هنرستان ۹ کلاسه  و یک دبیرستان ۱۲ کلاسه در شهر رفسنجان توسط معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش و معاون پشتیبانی مجتمع مس سرچشمه و رئیس آموزش و پرورش رفسنجان در محل هتل جهانگردی  امضا شد.

در ادامه سفر  یک روزه معاون وزیر آموزش و پرورش به رفسنجان با حضور ایشان کلنگ ساخت یک باب مدرسه در مهدی آباد واحد به زمین زده شد، همچنین مدرسه ۶ کلاسه پسرانه امام حسن مجتبی (ع) با زیربنای ۷۰۰ متر مربع با اعتیار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان با مشارکت بخش دولتی و خیر آقای موسوی افتتاح و بهره برداری شد.

اولین اتاق ورزش مدارس رفسنجان در دبستان منیره هدایت رفسنجان  با زیربنای ۱۸۰ متر مربع و با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان هزینه ساخت توسط خیر آقای خیراندیش  و ۴۵ میلیون تومان خرید لوازم ورزرشی با اعتبار دولتی  افتتاح شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
احمدی لاشکی افتتاح رفسنجان کلنگ زنی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان