امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

عملکرد مثبت و منفی کارگزاران نظام به پای نظام نوشته می شود

  • شناسه خبر: 185546
عملکرد مثبت و منفی کارگزاران نظام به پای نظام نوشته می شود

امام جمعه رفسنجان گفت: عملکرد مثبت و منفی کارگزاران نظام به پای نظام نوشته می شود و عملکرد ما منحصر به حوزه کاریمان نیست. با عملکرد ماست که نظام عزت پیدا می کند و یا خدای ناکرده خدشه وارد می شود.

خانه » آخرین اخبار » عملکرد مثبت و منفی کارگزاران نظام به پای نظام نوشته می شود

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری صبح امروز در جلسه شورای اداری با تبریک ولادت حضرت معصومه  (س)، با اشاره به نامه ۱۸ امام علی به ابن عباس در نهج البلاغه، اظهار داشت: عملکرد مثبت و منفی کارگزاران نظام به پای نظام نوشته می شود و عملکرد ما منحصر به حوزه کاریمان نیست. با عملکرد ماست که نظام عزت پیدا می کند و یا خدای ناکرده خدشه وارد می شود.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه انتخابات یک آزمون بزرگ الهی است، بیان کرد: حضور و مشارکت مردم، توصیه به حضور دیگران و انتخاب فرد اصلح از مهمترین مسائلی است که باید مد نظر قرار گیرد.

حجت الاسلام عسکری افزود:  کسی که به میدان انتخابات ورود پیدا نمی کند و به حرف معاندین نظام گوش می کند، سرباز پیاده نظام آمریکا و منافق است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان ادارات از امکانات دولتی به نفع و ضرر نامزدی استفاده نکنند، گفت: تا آخرین روز پایان دولت فعالیت داشته باشید و کارنامه خوبی ارائه دهید و اگر چشم بیننده ای را بر کارهای خود ناظر نمی بینید چشم خداوند را بر کارهای خود ناظر ببینید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه جلسه شورای اداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان