با رعایت پروتکل های بهداشتی؛

نماز عید سعید فطر در رفسنجان اقامه می شود

  • شناسه خبر: 184939
نماز عید سعید فطر در رفسنجان اقامه می شود

بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا نماز عید سعید فطر در رفسنجان در محوطه مقابل مصلی امام خامنه ای (مدظله العالی) اقامه می شود.

خانه » فرهنگی مذهبی » نماز عید سعید فطر در رفسنجان اقامه می شود

به گزارش خانه خشتی، بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا نماز عید سعید فطر در رفسنجان راس ساعت ۷ صبح روز عید در محوطه مقابل مصلی امام خامنه ای (مدظله العالی) اقامه می شود.

ستاد هماهنگی اقامه نماز عید فطر شهرستان رفسنجان اعلام کرد ورودی های محل اقامه نماز از ساعت ۶صبح پذیرای نمازگزاران گرامی است و نمازگزاران بایستی زیرانداز، سجاده، مهر نماز و ماسک به همراه داشته باشند.

امسال با توجه به شرایط کرونا فضای بیشتری برای اقامه نماز و همچنین پارکینگ خودروها در نظر گرفته شده است و نیروهای نظامی و انتظامی، شهرداری، مجتمع مس سرچشمه، هلال احمر، اورژانس آماده ارائه خدمات به نمازگزاران در این روز هستند.

حجت الاسلام عسکری امام جمعه شهرستان رفسنجان در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم عید فطر اظهار کرد: طبق نظر ستاد کرونای کشور برای برگزاری نماز عید فطر مجوز داده می شود اما با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز و در زمان کوتاه برگزار شود.

وی تاکید کرد: باید مسئله ی نظم و ارامش و آسایش مردم را هم در نظر بگیریم وبرای اینکه مردم مشکل رفت و امد نداشته باشند این مراسم در محل مصلی برگزار می شود.

عسکری خاطر نشان کرد: مسئله ی نظم و انضباط به عهده ی نیرو انتظامی است،پارک کردن خودروها به عهده ی راهنمایی و رانندگی است و متصدی جمع آورنده ی زکات فطریه به عهده ی کمیته ی امداد است.
وی افزود: برای جلوگیری از سوء استفاده سودجویان، افراد با لباس های آرم دار کمیته امداد در بیرون از محل برگزاری نماز حضور دارند و مردم می توانند زکات فطریه خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان