رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان:

توانمندسازی ائمه جماعات مساجد یکی از اولویت های شورای تبلیغ است

  • شناسه خبر: 184641
توانمندسازی ائمه جماعات مساجد یکی از اولویت های شورای تبلیغ است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: یکی از اولویت های پیشنهادی در سال ۱۴۰۰ در رفسنجان ارتقای سطح کیفی و توانمندسازی ائمه جماعات مساجد است.

خانه » اسلاید شو » توانمندسازی ائمه جماعات مساجد یکی از اولویت های شورای تبلیغ است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام مهدی حسنی کبوترخانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ائمه جماعات رفسنجان اظهار کرد: برای هماهنگی بیشتر در حوزه برنامه و فعالیت های تبلیغی دینی و مساجد، شورای ائمه جماعات توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان شکل گرفته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان با اشاره به اینکه شورای ائمه جماعات شهرستان رفسنجان با محوریت امام جماعت شکل گرفته است، تصریح کرد: شورای ائمه جماعات با هدف انسجام بیشتر در حوزه تبلیغات دینی و مساجد شکل گرفته و از این به بعد شاهد نظم بهتری در حوزه مدیریتی ائمه جماعات در مساجد خواهیم بود.

وی بیان کرد: شهر را به هشت مرکز به منظور آشنایی و رصد از اوضاع و احوال هر محله تقسیم کردیم و برای هر منطقه و مرکز یک سرتیم مشخص کردیم  و در هر مرکز بین ۸ تا ۱۰ مسجد که ائمه جماعات دارند، شناسایی شده است.

حسنی افزود: امام محله، یکی از طرح های موفق سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان برای سال ۱۴۰۰ است که بر اساس آن سطح کیفی ائمه جماعات با برنامه ریزی هایی که انجام می شود ارتقا می یابد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان عنوان کرد: امام محله غیر اینکه به مسائل مساجد می پردازد به مسائل جانبی و اطراف توجه دارد  و امامت خودش را در منطقه و محله بر عهده می گیرد

وی ادامه داد: یکی از اولویت های پیشنهادی در سال ۱۴۰۰  در رفسنجان ارتقای سطح کیفی و توانمندسازی ائمه جماعات مساجد است.

حجت الاسلام حسنی با اشاره به  طرح «مهرواره محله همدل»، گفت: این طرح بین مردم همدلی و همراهی بودن دیگری را ایجاد کرده است نمونه آن کمک های مومنانه، مواسات و طرح نذر نفس که کار بسیار زیبایی است که از طرف هیئت های مذهبی شکل گرفت و در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: طرح همواره محله همدل در راستای اهمیت بخشیدن و تقویت جایگاه ائمه جماعات در محله ها برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
رفسنجان شورای ائمه جماعات رفسنجان مهدی حسنی کبوترخانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان