فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

دشمن بداند سیستان و بلوچستان پایتخت وحدت اسلامی است

  • شناسه خبر: 183833
دشمن بداند سیستان و بلوچستان پایتخت وحدت اسلامی است

سردار معروفی با بیان اینکه امروز برای ما وحدت از هر چیز واجب تر است خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند سیستان و بلوچستان ما و بخشی از شهرهای شرقی و جنوبی استان پایتخت وحدت ایران اسلامی هستند.

خانه » آخرین اخبار » دشمن بداند سیستان و بلوچستان پایتخت وحدت اسلامی است

به گزارش خانه خشتی به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید فهرج به ۳ نمونه از قابلیت های ملت ایران اشاره و بیان کرد: هوشمندی ملت ایران یکی از این قابلیت هاست که در مقاطع مختلف دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته اند

وی با بیان اینکه ایستادگی ملت در مسیر حق بزرگترین هوشمندی است افزود: ملت ایران هر زمانی که احساس کنند منافع ملی و اعتقاداتشان در خطر است با هوشمندی حول محور ولایت جمع و از منافع انقلاب دفاع می کنند.

فرمانده سپاه ثارالله همچنین از وحدت ملی بعنوان دومین قابلیت ملت ایران اشاره و اظهار کرد: وحدتی که حول دین، آرمان الهی و ولی وحجت خداوند باشد سعادت و امنیت پایدار می آورد.

معروفی اضافه کرد: راه انداختن جنگ قومی مذهبی از جمله اهداف است که در قضیه سراوان به دنبال انشقاق بین مردم و حاکمیت بودند.

وی با تاکید بر اینکه امروز برای ما وحدت از هر چیز واجب تر است خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند سیستان و بلوچستان ما و بخشی از شهرهای شرقی و جنوبی استان پایتخت وحدت ایران اسلامی است

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد: ما اگر روی مشترکات مان تاکید کنیم جایی برای دعوا و انشقاق باقی نمی ماند

معروفی در ادامه از ولایت و حجت خدا بعنوان سومین قبلیت و خروجی ملت نام برد و بیان کرد: اگر امامین انقلاب نبودند امروز وضع ما از پاکستان و افغانستان بدتر بود.

وی خاطرنشان کرد:اگر همه گوش به حرف این امام و حجت خدا داده بودند امروز مشکل اقتصادی نداشتیم

فرمانده سپاه ثارالله با بیان اینکه در حکومت اسلامی جای آقایی کردن نیست بلکه جای نوکری کردن به مردم است افزود: ما باید در مدیریت مان مثلث حاج قاسمی یعنی انقلابی و اعتقادی، جهادی و مردمی و دستمان در دست ولی و حجت خدا را عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
سپاه ثارالله استان کرمان سردار معروفی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان