فرماندار رفسنجان خبر داد:

محدودیت های کرونایی در رفسنجان تشدید می شود

  • شناسه خبر: 183482
محدودیت های کرونایی در رفسنجان تشدید می شود

فرماندار رفسنجان از تشدید محدودیت های کرونایی در این شهرستان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » محدودیت های کرونایی در رفسنجان تشدید می شود

 

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی فرماندار  رفسنجان در جلسه ستاد کرونای شهرستان عنوان کرد: با توجه به تصمیم ستاد ملی، در ادامه تشدید محدودیت ها در شهرها تردد درون شهری از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح در رفسنجان همچون سابق ممنوع  بوده و کسانی که رعایت نکنند جریمه خواهند شد .

وی افزود: از پنج شنبه ۳۰ بهمن ماه ۹۹ کلیه تالارهای پذیرایی شهرستان باید با تعداد حداکثر ۵۰ نفر خانم، ۵۰نفر آقا در هر سالن  نسبت به ظرفیت فعالیت داشته باشند. ضمنا کلیه پرسنل باید هفتگی نسبت به انجام آزمایش کرونا اقدام نمایند .

فرماندار رفسنجان بیان کرد: با توجه به شکننده بودن وضعیت بیماری در شهرستان  ، اصناف و کسبه ضمن الزام به  رعایت شخصی  پروتکل های بهداشتی  به مشتریانی که فاصله اجتماعی را رعایت نمی نمایند و یا از ماسک استفاده نمی کنند تذکر داده و  از ارائه خدمات به آنان خودداری کرده   تا مجبور به تعطیلی  در روزهای پایانی سال  نشوند. ضمن تشکر از رعایت کنندگان بدیهی است مراجع مربوطه با متخلفین احتمالی  برخورد قانونی خواهند کرد .

وی گفت: از آنجاییکه وضعیت شهرستان زرد و شکننده است بیماران مشکوک و مثبت به کرونا از ازدحام در مکان های عمومی و شلوغ خودداری کنند و افراد  دارای  علائم مشکوک به کرونا  جهت کنترل و درمان به درمانگاه مراجعه کنند.

فصیحی هرندی متذکر شد: به منظور رعایت منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ توصیه می شود مشاغل گروه دوم و سایر صنوفی که اقلام ضروری را ارائه نمی دهند فعالیت خود را  از ساعت ۲۱ متوقف نمایند  .

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: با جدیت از همشهریان محترم  خواسته می شود از حضور در مهمانی های خانگی و اجتماعات خودداری کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تشدید محدودیت های کرونایی رفسنجان فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان