نائب رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

رانت ۶۰ هزار میلیارد تومانی در حوزه فولاد/ در آباد کردن شهرها عدالت اجتماعی را رعایت نکردیم

  • شناسه خبر: 182437
رانت ۶۰ هزار میلیارد تومانی در حوزه فولاد/ در آباد کردن شهرها عدالت اجتماعی را رعایت نکردیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید پاسخ دهند چرا قیمت فروش فولاد فاصله زیادی با قیمت تمام شده دارد، ۶۰ هزار میلیارد تومان رانت در حوزه فولاد است.

خانه » سیاسی » رانت ۶۰ هزار میلیارد تومانی در حوزه فولاد/ در آباد کردن شهرها عدالت اجتماعی را رعایت نکردیم

به گزارش خانه خشتی؛ علی نیکزاد عصر امروز در جلسه جمع بندی سفر یکروزه خود به رفسنجان در محل دفتر امام جمعه رفسنجان با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی اظهار داشت:  شهید سلیمانی شخصیتی بی بدیل و دارای پنج ویژگی ایمان به خدا، یقین به روز جزا، اخلاص، شجاعت و عشق به ولایت بود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و نام مرحوم آیت الله مصباح یزدی تصریح کرد: مرحوم آیت الله مصباح یزدی ضمن اینکه شخصیتی مقتدر بود در تربیت نسل انقلابی و با حضور در مجلس خبرنگان رهبری نقش مهمی داشت و سنگربان اندیشه های سیاسی اسلام محسوب می شد و همچنین در عمل و نظر ولایت پذیر بود.

وی با تاکید بر اینکه در کشور ما مالیات به معنای واقعی و درست پرداخت نمی شود، گفت: ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی رخ می دهد دولت به جای فرار مالیاتی به دنبال این باشد که از فرار مالیاتی جلوگیری کند.

نیکزاد افزود: ما مدیون شهدای مدافع حرم و رزمندگان هستیم، آمریکا به دنبال این است که سه کشور در ایران ایجاد کند، جوانان باید بدانند شهید سلیمانی اگر جبهه مقاومت را شکل نداده بود یا باید بی غیرتی را می پذیرفتیم یا در کرمانشاه می جنگیدیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اذعان بر اینکه هدف اصلی ما سامان دادن و بهبودی وضعیت مردم است، گفت: دولتمردان و کارگزاران نظام بدانند اینکه اگر  نتواستیم براساس انقلاب و آموزه های انقلابی  امور را پیش ببریم نقص از ماست.

وی خاطرنشان کرد: اگر دیدگاه ما مثل دیدگاه شهید سلیمانی بود مردم هیچ وقت به جای ضابطه ها دنبال رابطه ها نبودند.

نایب رئیس قوه مقننه با اشاره به اینکه ۱۰ استان کشور روز به روز پیشرفت و ۱۴ استان دیگر هر روز  فقیرتر می شوند، ادامه داد: در آباد کردن شهرها و در عملکردمان عدالت اجتماعی را رعایت نکردیم.

نیکزاد با اشاره به اختلاف قیمت تولید و فروش فولاد، گفت: مسئولان باید پاسخ دهند چرا قیمت فروش فولاد فاصله زیادی با قیمت تمام شده دارد، ۶۰ هزار میلیارد تومان رانت در حوزه فولاد است و وقتی این صحبت ها مطرح می شود به افراد تهمت می زنند.

وی ابراز کرد: چه کسانی مردم را دعوت به بورس کردند؟ افرادی که مردم را دعوت کردند پاسخگو باشند و مسائل را گردن مجلس نیاندازند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظیفه ماست که با روحیه انقلابی وضعیت مردم را بهبود ببخشیم. گفت: روال حوزه سیمان، فولاد، قیر و بورس عادی نیست؛ به عنوان مثال طی چند مدت گذشته ۴۸ درصد صادرات فولاد کاهش یافته است.

عکس از رضا ساجدی

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
رفسنجان سفر یک روزه علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان