دروازه بان تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی مطرح کرد؛

همه تلاشم را می کنم که مردم رفسنجان را خوشحال کنم

  • شناسه خبر: 182217
همه تلاشم را می کنم که مردم رفسنجان را خوشحال کنم

دروازه بان تیم فوتسال بانوان صنعت مس رفسنجان گفت: مطمئنم که امسال هم این توانایی را دارم که مردم شهر رفسنجان را خوشحال کنم و همه ی تلاشم را به کار می بندم که این قهرمانی را دوباره تکرار کنم.

خانه » آخرین اخبار » همه تلاشم را می کنم که مردم رفسنجان را خوشحال کنم

به گزارش خانه خشتی؛ زینب کرمی دروازه بان تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان در میان ۱۰ گزینه بهترین دروازه‌بان جهان قرار گرفته است.

وی  فصل گذشته با تیم مس به عنوان قهرمانی لیگ بانوان ایران رسیده بود.

زینب کرمی متولد سال ۷۹ و اهل اصفهان است. وی از سن ۹سالگی در رشته والیبال شروع به فعالیت ورزشی کرده و در سن ۱۰سالگی با دیدن کارتون فوتبالیست ها به فوتسال علاقمند شده است.

دروازه‌بان تیم فوتسال بانوان صنعت مس رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی گفت : به تیم ملی فوتبال زیر ۱۳سال رفتم که به سریلانکا اعزام شدم و مقام دوم را کسب کردم، بعد از مدت ها به زیر ۱۹ سال دعوت شدم به خاطر قدم باعث شد گلر چهارم باشم و  دیگر اعزام نشوم .

وی افزود: زمانیکه با تیم دسته سوم سده لنجان در بندرعباس مقام اول را کسب کردم برای اولین بار  به تیم ملی فوتسال جوانان دعوت شدم.

کرمی بیان کرد: هنگامی که خانم یاری و شریفی  بازی من را دیدند  به تیم سیاه جامگان مشهد دعوت شدم و در سن ۱۷سالگی اولین حضورم در لیگ برتر بود که مقام چهارم را بدست آوردم. آخرین بازی تیم سیاه جامگان با تیم صنعت مس رفسنجان بود که عملکرد خیلی خوبی داشتم و باعث شد خانم رضایی سرمربی تیم صنعت مس  رفسنجان کار من را ببیند و من را برای سال بعد به تیمشان دعوت کند. در سال ۹۸ نائب قهرمان شدم و سال ۹۹ قهرمانی لیگ برتر را بدست آوردم.

وی ادامه داد: مطمئنم که امسال هم این توانایی این را دارم که مردم شهر رفسنجان را خوشحال کنم و همه ی تلاشم را به کار می بندم که این قهرمانی را دوباره تکرار کنم.

گفت و گو از فاطمه سادات حسینی

انتهای پیام/

برچسب ها:
دروازه بان تیم صنعت مس رفسنجان رفسنجان زینب کرمی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان