سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان مطرح کرد؛

باید با جدیت و هوشمندی بالا در مقابل تیم ماشین سازی حاضر شویم

  • شناسه خبر: 182087
باید با جدیت و هوشمندی بالا در مقابل تیم ماشین سازی حاضر شویم

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان گفت: می دانیم باید با جدیت و هوشمندی بالا در مقابل این تیم حاضر شویم، بالاخره این تیم، تیمی است که توانسته سه گل به تیم سپاهان بزند و می تواند تیم خطرناکی باشد.

خانه » اجتماعی » باید با جدیت و هوشمندی بالا در مقابل تیم ماشین سازی حاضر شویم

به گزارش خانه خشتی؛ محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل ماشین سازی گفت: تیم ماشین سازی جزو تیم های خوب لیگ است، از نظر بنده نیروهای جوان، با انگیزه و باتجربه ای دارد.

وی افزود: تیم ماشین سازی تیم سختکوشی است، رتبه ای که در آن قرار دارد شاید رتبه واقعی این تیم نباشد، می دانیم باید با جدیت و هوشمندی بالا در مقابل این تیم حاضر شویم؛ بالاخره این تیم تیمی است که توانسته به تیم سپاهان سه گل بزند، میتواند تیم خطرناکی باشد و ما هم تمام همت خود را برای این بازی به کار خواهیم گرفت.

ربیعی بیان کرد: به دنبال این هستیم که بتوانیم امتیازهای این بازی را از آن خودمان کنیم و به بازیکنان خود گوشزد کردیم که با نهایت دقت و جدیت بازی فردا را دنبال کنند.

سرمربی مس رفسنجان گفت: بازی با تیم فولاد بازی سختی بود، تیم فولاد جزو تیم هایی است که موقعیت به تیم های حریف خود نمی دهد و به تناسب آن حملات هوشمندانه ای انجام می دهد.

وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی که در مقابل تیم فولاد داشتیم چیزی را از لحاظ سایر بازی دنبال می کردیم که در اکثر دقایق بازی، بچه ها توانستند آن برنامه ها را پیاده کنند. در دو مقطع غفلت و اشتباهاتی هم داشتیم. ولی در مجموع به لحاظ کنترل و برنامه ریزی که داشتیم توانستیم موقعیت های خوبی ایجاد کنیم و حملات فولاد را خنثی کنیم.

ربیعی بیان کرد: بازی در خوزستان بازی سختی است اگر کمی خوش شانس بودیم می توانستیم در نیمه اول به گل برسیم و مسیر بازی مسیری دیگری می شد، ولی آن تیم نماینده ایران در آسیاست و مجموعه آنها برای من قابل احترام هستند.

ربیعی بیان کرد: تکلیف ما با بازی فردا مشخص است، چیزی که برایمان اهمیت دارد این است که تمام دقایق بازی را هوشمندانه پشت سر بگذاریم و برنامه های خودمان را پیش ببریم.

وی خاطرنشان کرد: چندین بازیکن هم نداریم و هفته گذشته هم نداشتیم باید با دقت بیشتری عمل کنیم.

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به اینکه ناصر سالاری، قائم اسلامی‌خواه و رهیم زهیوی را نخواهیم داشت، گفت: در تمرین امروز برای محمدحسین کریم‌زاده یک کشیدگی به وجود آمده و باید تا ۲ ساعت دیگر وضع او را ببینیم.

وی افزود: این مشکلات را داریم و تمهیدادت زیادی هم برای این دیدیم و سعی کردیم آسیب‌دیدگی‌ها را به کمترین حد آن برسانیم اما دلیل اصلی آن، تداخل زمین طبیعی و مصنوعی و دائم السفر بودن تیم ما است.

ربیعی بیان کرد: گروه پزشکی و بدنسازی در تلاش برای پیشگیری از این مصدومیت‌ها هستند و سعی می‌کنیم خود را آماده این بازی کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تیم مس رفسنجان رفسنجان ماشین سازی محمد ربیعی نشست خبری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان