راه اندازی فروشگاه مجازی محصولات و کالاهای اساسی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 177190
راه اندازی فروشگاه مجازی محصولات و کالاهای اساسی در رفسنجان

مدیر کل سازمان تعاون روستایی استان کرمان گفت: سومین فروشگاه مجازی محصولات و کالاهای اساسی استان در رفسنجان راه اندازی خواهد شد.

خانه » آخرین اخبار » راه اندازی فروشگاه مجازی محصولات و کالاهای اساسی در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ رضا محمدحسینی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رفسنجان از راه اندازی فروشگاه مجازی محصولات و کالاهای اساسی در کرمان طی آینده نزدیک خبر داد و گفت: بحث خرید متمرکز کالاها در استان در دستور کار قرار گرفته است و با راه اندازی فروشگاه مجازی محصولات وکالاهای اساسی در کرمان، با پیک کالا در منزل به متقاضیان تحویل داده می شود.
مدیر کل سازمان تعاون روستایی استان کرمان بحث تنظیم بازار در رابطه با محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی را مهم دانست و افزود: در صدد هستیم آنچه به نفع تولید کنندگان و مصرف کنندگان است رقم بخورد.
وی وجود شرکت تعاونی ها در شهر و روستاهای رفسنجان را به عنوان یک ظرفیت خوب ارزیابی کرد و عنوان داشت: با وجود شرکت تعاونی هایی که در شهرستان وجود دارد می توان نیازهای مردم را بدون واسطه به دست آن ها برسانیم لذا ما در این خصوص اعلام آمادگی خواهیم کرد.
محمدحسینی با اظهار امیدواری از ارائه خدمات مطلوب به مردم و با اشاره به بحران کرونا یادآور شد: بحث خرید متمرکز کالاها در استان در دستور کار قرار گرفته و همچنین فروش کالاها به صورت مجازی به شهرستان هایی که متقاضی زیاد داشتند آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه اولین فروشگاه مجازی کالا درسیرجان راه اندازی شده است گفت: دومین فروشگاه مجازی هم قرار است در کرمان در هفته آینده راه اندازی شود و سومین فروشگاه هم با توجه به جمعیت بالا و داشتن زیرساخت در رفسنجان راه اندازی خواهد شد.

برچسب ها:
جلسه ستاد تنظیم بازار مدیر کل شرکت تعاونی های استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان