جهش تولید در شرکت های دانش بنیان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

  • شناسه خبر: 175838
جهش تولید در شرکت های دانش بنیان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: نتایج فعالیت های عملی، پژوهشی و تخصصی در شرکت های دانش بنیان دانشگاه ولی عصر رفسنجان می تواند بخشی از نیازهای مردم در خصوص ژل ضدعفونی کننده را تامین کند.

خانه » آخرین اخبار » جهش تولید در شرکت های دانش بنیان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ مجید فصیحی هرندی در حاشیه بازدید از کارگاه تولید الکل در دانشگاه ولی عصر رفسنجان در جمع خبرنگاران با تبریک سال جدید اظهار داشت: در دانشگاه های رفسنجان بخصوص دانشگاه ولی عصر (عج) فعالیت های گسترده ای با تشکیل شرکت های دانش بنیان و مرکز رشد صورت گرفته است.
وی بیان داشت: امیدواریم امسال از نتایج فعالیت های عملی، پژوهشی و تخصصی با ایجاد پایگاه هایی که می تواند محصولات مورد نیاز را در شرایط بحرانی برطرف نماید ازاین پتانسیل استفاده شود و بخشی از نیازهای مردم در خصوص ژل ضدعفونی کننده که در اسرع وقت شرکت های دانش بنیان به تولید می رسانند تامین شود.
فرماندار رفسنجان افزود: امیدواریم در عرصه های دیگر با ایجاد کارگاه ها و کارخانجات کوچک و با تغییر خط تولید برخی کارخانجاتی که وجود دارد در رفسنجان از رونق تولید به جهش تولید برسیم.
فصیحی عنوان داشت: آمارها در سال گذشته نشان می دهد این موفقیت به طور نسبی حاصل شده و امسال شاهد پیشرفت های دیگری خواهیم بود.
انتهای پیام/

برچسب ها:
جهش تولید در شرکت های دانش بنیان رفسنجان رفسنجان فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان