هشدار جدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در خصوص شیوع کرونا

  • شناسه خبر: 175610
هشدار جدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در خصوص شیوع کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در خصوص شیوع کرونا در شهرستان رفسنجان هشدار داد.

خانه » آخرین اخبار » هشدار جدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در خصوص شیوع کرونا

به گزارش خانه خشتی؛ علی اسماعیلی ندیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد امام علی (ع) و روز پدر اظهار داشت: از هموطنان رفسنجانی میخواهم روز پدر را به صورت تلفنی و تصویری تبریک بگویند و حتی الامکان به ملاقات حضوری نروند.
وی بیان داشت: متاسفانه همشهریان نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند و ویروس کرونا را جدی نگرفته اند، هنوز مراکز خرید شلوغ و غیرقابل باور ، رفتارهای خطرناک و مراجعات غیر ضروری به مراکز درمانی ،داروخانه ها و مراکز عمومی ادامه دارد از همه خواهش می کنیم این مسائل را جدی بگیرید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان افزود:اگر ما نتوانیم در مسائل بهداشتی زنجیره های انتقال ویروس را کنترل کنیم حتما در روزهای آتی شرایط سخت و غیر قابل کنترلی در پیش داریم و در ارائه خدمات درمانی کاملا دچار مشکل خواهیم شد.
وی بر همکاری مقامات امنیتی و انتظامی رفسنجان جهت کنترل رفت و آمدهای مردم تاکید داشت و گفت: تاکید می کنم و استدعا دارم مردم در خانه بمانند و مرتب دست هایشان را با آب و صابون بشورند ،دستان خود رابه صورت، دهان و بینی تماس ندهند.
اسماعیلی عنوان داشت: مردم تا پایان سال از کارهای غیر ضروری پرهیز نمایند فکر بکنید امسال نوروز نخواهیم داشت ، خریدهای غیر ضروری متوقف شود تا بتوانیم این بحران را پشت سر بگذرانیم.

برچسب ها:
رفسنجان علی اسماعیلی ندیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هشدار در خصوص شیوع کرونا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان