رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان مطرح کرد :

حرکت حیرت برانگیز مردم در ۹ دی، توطئه های فتنه۸۸ را برملا کرد

  • شناسه خبر: 157709
حرکت حیرت برانگیز مردم در ۹ دی، توطئه های فتنه۸۸ را برملا کرد

رئیس سازمان تبیلغات اسلامی رفسنجان گفت : یوم الله ۹ دی یک بعد منفی و سلبی داشت آن کار قانون شکنان و فتنه گران بود اما حرکت حیرت برانگیز مردم در سایه بصیرت نقشه های آنها را خنثی کرد .

خانه » سیاسی » حرکت حیرت برانگیز مردم در ۹ دی، توطئه های فتنه۸۸ را برملا کرد

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام سید محمود حسینی در جلسه شورای مشورتی نهاد نمازجمعه شهرستان رفسنجان که عصر امروز در دفتر امام جمعه برگزار شد،  اظهار داشت :تجربه نشان داده است اگر مردم یکبارچه حول محور ولی امرشان حرکت نمایند پیروی و عزت از آن آنها خواهد بود .

وی به کاربردی بودن جملات امام راحل اشاره کرد وبیان داشت :امام راحل همیشه می فرمودند “پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به جامعه شما آسیبی وارد نشود” ولایت فقیه دیکتاتوری نیست .

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد : یوم الله ۹ دی یک بعد منفی و سلبی داشت آن کار قانون شکنان و فتنه گران بود اما حرکت حیرت برانگیز مردم در سایه بصیرت نقشه های آنها را خنثی کرد .

وی افزود :مردم در یوم الله ۹ دی به شعار ما” علی کوفه نیستیم علی تنها بماند” جامعه عمل پوشاندند احتمال تکرار چنین قضایائی وجود دارد باید تاریخ گذشتگان چراغ راه آینده باشد .

رئیس سازمان تبیلغات اسلامی شهرستان عنوان داشت :عواملی که چشم فتنه را کور کرد همان اتحاد و همدلی بود که آتش فتنه را خاموش کرد ،پیروی محض از ولی فقیه ، بصیرت داشتن و دست دشمن را خواندن مهم است باید از همان اهرم ها و ظرفیتها استفاده کنیم تا بیعت دوباره خود را با ولایت فقیه زنده کنیم .

وی خاطرنشان کرد : اصلاح طلب و اصولگرا برای کشور معنی ندارد باید به اصل نظام و انقلاب توجه کنیم با وحدت کلمه از ارزشهای اسلام و انقلاب پشتیبانی کنیم .

حسینی اذعان داشت :در روز ۹ دی ماه همه می آییم و بیعت خود را با ولایت فقیه تجدید خواهیم کرد .

وی از نمازجمعه به عنوان یک ظرفیت بزرگ یاد کرد و گفت :باید ظرفیت نمازجمعه را روز به روز تقویت نموده و هر کاری که باعث افزایش جمعیت در نمازجمعه می شود انجام دهیم .

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بیان داشت :نمازجمعه از دستاوردهای انقلاب است باید در حفظ و گسترش آن بکوشیم .

برچسب ها:
9 دی فتنه88
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان