بازدید وزیر ورزش و جوانان از بزرگترین مجموعه تفریحی ورزشی خاورمیانه در رفسنجان + عکس

  • شناسه خبر: 156802
بازدید وزیر ورزش و جوانان از بزرگترین مجموعه تفریحی ورزشی خاورمیانه در رفسنجان + عکس

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در سفر امروز خود به رفسنجان از مجموعه در حال ساخت آگاه ، بزرگترین مجموعه تفریحی ورزشی بانوان در خاورمیانه در رفسنجان ، بازدید کرد.

خانه » اقتصادی » بازدید وزیر ورزش و جوانان از بزرگترین مجموعه تفریحی ورزشی خاورمیانه در رفسنجان + عکس

به گزارش خانه خشتی ، عصر امروز بازدید از بزرگترین مجموعه تفریحی ورزشی خاورمیانه ویژه بانوان در رفسنجان یکی از برنامه های سفر نیمروزه ی وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان بود.

این پروژه در حال ساخت است و تاکنون ۳۶ میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.

آگاه مدیر عامل اجرای این طرح در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران بیان داشت: این مجموعه توسط بنیاد فرهنگی ،ورزشی عام المنفعه خجسته به نیت مرحوم خجسته آگاه ساخته شده است.

وی بیان داشت : این پروژه کاملترین مجموعه ورزشی ،هنری ،اجتماعی ویژه بانوان در خاورمیانه است که شامل تمامی ورزشها از پاتیناژ گرفته تا بلینگ ،بیلیارد ،استخر و بدنسازی ،ایروبیک و یوگا و…. می شود .

آگاه تصریح کرد :سالن چند منظوره این مجموعه شامل تمامی ورزشهاست این مجموعه همچنین دارای هتل ،سینما ،گالری، آمفی تئاتر ،کافی شاپ ،ساختمان اداری ، مهدکودک و همچنین دور محوطه ۸۰۰ متر پیست دوچرخه سواری و پیاده روی برای بانوان است .

وی با بیان اینکه مساحت کل این مجموعه ۴۰ هزار مترمربع است گفت :مساحت کل ساختمان بالغ بر سی هزار متر مربع می باشد سعی کردیم فرهنگ معماری شهرسازی را اینجا اجرا کنیم .

آگاه ادامه داد :در زیر این مجموعه کانال هایی وجود دارد که لوله آب و فاضلاب ،آب و برق از آنجا عبور می کند و احتیاج به کنده کاری نیست سعی شده است از معماری سنتی استفاده شود و به طور کل معماری این مجموعه از گاه گل ،آجر و سنگ است .

وی اذعان داشت :در خاورمیانه برای بانوان هیچ کجا مانند این مجموعه نیست بیشتر امکانات در اینجا برای ماندگاری افراد و جلوگیری مهاجرت صورت گرفته است .

آگاه با بیان اینکه این مجموعه باعث بقاء و ماندگاری رفسنجان خواهد شد گفت : این مجموعه باعث جذب سرمایه گذاری بیشتر در شهرستان نیز خواهد شد .

 

 

برچسب ها:
آگاه خجسته آگاه مجموعه آگاه رفسنجان مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند

    خیلی هم عالی. دست خانواده آگاه درد نکند که به فکر جلوگیری از مهاجرت مردم از رفسنجان هستند واقعا خدا قوت. اما مسئولین محترم رفسنجان هم با توجه به وضعیتی که محصول پسته پیدا کرده و کاهش در آمد خیلی ها را به دنبال داشته و هنچنین خطر بی آبی که در کمین است ؛ به فکر رفع مشکل اشتغال مردم و خصوصا جوانان و آب و محیط زیست باشند تا مهاجرت مردم از رفسنجان شروع نشده . چون اگر شهری بهترین امکانات تفریحی و ورزشی را داشته باشد اما مردمش به نان شب محتاج باشند یا در آن شهر نمی مانند یا اگر بمانند هم نمی توانند استفاده ببرند.

    شهروند

    خیلی هم عالی . دست خانواده آگاه درد نکند که به فکر جلوگیری از مهاجرت مردم از رفسنجان هستند واقعا خدا قوت. اما مسئولین محترم رفسنجان هم خواهشمندیم با توجه به وضعیت محصول پسته که در خطر افتاده ، به فکر اشتغال و آب و محیط زیست منطقه باشند که اگر فکری برای اینها نشود اگر بهترین و مجهزترین امکانات هم در رفسنجان باشد دیگر کسی نمی ماند که بخواهد استفاده ببرد
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان