معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان مطرح کرد :

مدیر غیر بومی برای اداره آموزش و پرورش رفسنجان معرفی نخواهد شد

  • شناسه خبر: 154302
مدیر غیر بومی برای اداره آموزش و پرورش رفسنجان معرفی نخواهد شد

معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدیر غیر بومی برای اداره آموزش و پرورش رفسنجان معرفی نخواهد شد و در شورای معاونین استان نیز همه جوانب این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد .

خانه » اجتماعی » مدیر غیر بومی برای اداره آموزش و پرورش رفسنجان معرفی نخواهد شد

به گزارش خانه خشتی ؛ حمیدرضا دعاگویی صبح امروز در مراسم تکریم از رئیس بازنشسته اداره آموزش و پرورش رفسنجان و معارفه سرپرست جدید این اداره که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و فرهنگیان در سالن شهدای دانش آموز برگزار شد اظهار داشت : رفسنجان  از دیر باز با مشکل کمبود نیرو و کسری منابع مالی مواجه بوده است.

وی ضمن تشکر از خدمات صادقانه سید کاظم حسینی پور رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان بیان داشت :مطالبات، در سالهای اخیر بالا رفته است سند تحول بنیادین از سالهای ۹۰ به بعد تنظیم شد و قرار است همگام با این سند ،تحولی در ساختار این مجموعه صورت گیرد .

دعاگویی تصریح کرد :آموزش و پرورش با توجه به نارسایی هایی که در زیرساختها دارد با حجم مطالبات روبرو است و همزمان با آن تغییرات و تحولات جدید هم وجود دارد .

وی خاطرنشان کرد: آقای حسینی در دوره ۵ ساله آموزش و پرورش در دوران طوفانی سکانداری این مجموعه را برعهده داشتند و به نحواحسن آن را مدیریت کردند .

دعاگویی بیان داشت : قطعا مدیر غیر بومی برای اداره آموزش و پرورش رفسنجان معرفی نخواهد شد ،در شورای معاونین همه جوانب این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد .

وی ادامه داد : حتما خواسته امام جمعه و فرماندار رفسنجان را در خصوص عدم انتصاب فردی غیر بومی بر سمت مدیریت آموزش وپرورش این شهرستان را به سمع شورای معاونین و مدیر کل را می رسانم.

معاون مدیر کل آموزش و پرورش عنوان داشت :رفسنجان با مشارکت های مردمی پیشرفت کرده است و مدیران مدارس غیردولتی با همه کمبودهایی که وجود دارد بخش اعظم تعلیم و تربیت را بر عهده دارند.

دعاگویی گفت : در سال تحصیلی جاری ۱۴۵۰ کلاس دولتی و ۸۴۰ کلاس غیردولتی در مدارس استان دایر هستند .

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان