امام جمعه رفسنجان:

تقارن یادواره ۹۲۴ شهید رفسنجان با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) از بارزترین تفاوت های این یادواره با سایر یادواره هاست.

  • شناسه خبر: 14070
تقارن یادواره ۹۲۴ شهید رفسنجان با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) از بارزترین تفاوت های این یادواره با سایر یادواره هاست.

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، امام جمعه رفسنجان در سخنان خود ضمن تسلیت شهادت امام رضا (ع)، گفت: تقارن یادواره ۹۲۴ شهید رفسنجان با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) از بارزترین تفاوت های این یادواره با سایر یادواره هاست. حجت الاسلام رمضانی پور ادامه داد: امروز با حضور خانواده […]

خانه » آخرین اخبار » تقارن یادواره ۹۲۴ شهید رفسنجان با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) از بارزترین تفاوت های این یادواره با سایر یادواره هاست.

به گزارش خبرنگار خانه خشتی، امام جمعه رفسنجان در سخنان خود ضمن تسلیت شهادت امام رضا (ع)، گفت: تقارن یادواره ۹۲۴ شهید رفسنجان با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) از بارزترین تفاوت های این یادواره با سایر یادواره هاست.

حجت الاسلام رمضانی پور ادامه داد: امروز با حضور خانواده های جانباز و ایثارگر و مردم شهید پرور رفسنجان، یاد و خاطره ۲۲۵۸ جانباز و ۱۸۰ آزاده رفسنجان را گرامی می داریم.

وی در پایان از حضور اکثریت مردم رفسنجان و خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران و ارگان ها و مسئولین استان و  شهرستان تشکر نمود.

برچسب ها:
تقارن یادواره 924 شهید رفسنجان با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) از بارزترین تفاوت های این یادواره با سایر یادواره هاست.
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان