دانشگاه آزاد واحد رفسنجان میزبان دو شهیدگمنام

  • شناسه خبر: 139625
دانشگاه آزاد واحد رفسنجان میزبان دو شهیدگمنام

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت:دانشگاه آزاد واحد رفسنجان دوشنبه ۳۰ بهمن ۹۶ در ایام مبارک بهمن ماه به طور خاص و ایام بزرگداشت شهادت مقام حضرت زهرا (س) میزبان دو شهید گمنام است.

خانه » فرهنگی مذهبی » دانشگاه آزاد واحد رفسنجان میزبان دو شهیدگمنام

به گزارش خانه خشتی ؛ نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در جلسه هماهنگی دو شهید گمنام در جمع مسئولین سازمان دفاع از ارزشهای دفاع مقدس در دانشگاه آزاد با بیان ایه ای از قران کریم به اهمیت جایگاه شهید اشاره کرد و اظهار داشت :شهید کسی است که در راه خدا جان داده است تا راه خدا هموار شود و سالکان راه حق، راه سعادت را طی کند .
وی بیان داشت: بخشی دیگر از این ایه الهام بخش این است که خود شهدا که زنده اند عامل زنده بودن جامعه هم می شوند و حیات را به جامعه هدیه می کنند چراکه کسی که بهرمند از حیات حق است خود واسطه حیات و زندگی قرار می گیرد .
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جامعه اگر بخواهد از حیات شهدا بهره مند باشد باید یکی از محل های زیارتگاه انها مراکز علمی و دانشگاهی باشد عنوان داشت :دانشگاهیان باید در مسیر تربیت انسانهای کارامد برای نظام اسلامی همواره از شهدا الهام بگیرند و از مجاهدت و بذل جان انها درس بگیرند و این مایه حیات دانشگاه می شود .
حجت الاسلام علیمرادی افزود :دانشگاه آزاد واحد رفسنجان به فضل الهی مفتخر است دوشنبه ۳۰ بهمن ۹۶ در ایام مبارک بهمن ماه به طور خاص و ایام بزرگداشت شهادت مقام حضرت زهرا (س) میزبان دو شهید گمنام باشد.
وی یاداور شد :ان جا که روح پاک شیهدان باشدفرشتگان به زیارت قبور شهدا نائل می شوند و این برای دانشگاه مبارک است که به برکت پیکر مبارک شهیدان رفت و امد فرشتگان فراهم شود و هرجا تعیلم و تربیت باشد مورد عنایت فرشتگان مقرب الهی است .

برچسب ها:
دانشگاه آزاد واحد رفسنجان شهید گمنام میزبان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان