امروزه دیگر اصولگرا و اصلاح طلب نداریم

  • شناسه خبر: 136537
امروزه دیگر اصولگرا و اصلاح طلب نداریم

رمضانی پور گفت: امروز ما دیگر چیزی بنام اصولگرا و اصلاح طلب نداریم ، رهبر انقلاب بیان داشتند عمده مردم انقلابی هستند.

خانه » آخرین اخبار » امروزه دیگر اصولگرا و اصلاح طلب نداریم

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به زلزله های اخیر مطرح کرد: دعای دفع بلا ضرورت دارد و برای افرادی که در گناهان غوطه ور هستند دعا کنیم که نجات پیدا کنند و از بی حیایی دست بردارند.

وی با عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت معصومه عنوان داشت :در عظمت حضرت معصومه همین بس که بعد از حضرت زهرا هیچ بانویی به شفیعه محشر حضرت معصومه نمیرسد و زیارت آن بانو را نباید غفلت کنیم و باید قدر آن بانو را بدانیم.

امام جمعه شهرستان با اشاره به بیانات رهبرانقلاب در دیدار با ائمه جمعه عنوان کرد : نماز جمعه یک قرارگاه و قلب ایمانی شهر است و همه باید به شکوه وعظمت نظام جمهوری اسلامی کمک کنیم نماز جمعه شهرستان تداعی نماز جمعه های کشور است.

وی افزود : ۹دی سالروز حماسه مردم انقلابی است که باعث شد به صحنه بیایند و وباعث میثاق مجدد با رهبر شد دشمنان به دنبال آن هستند که اگر کاری را در کشور ما انجام دادند ما آنهارا فراموش کنیم که دوباره طرح دیگری را اجرا کنند.

حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به اعتراض روز گذشته در مشهد بیان کرد: گرانی برای همه جای کشور است و اگر ملزومات زندگی مردم گران شد در همه جای کشور گران میشود بخاطر یک گرانی که نباید به خیابان ریخت ، به چه کسی میخواهید اعتراض کنید مسئولان باید بدانند که میدانند و باید به این مسائل توجه کنند وبه سرعت مسائل را حل کنند، روز گذشته در مشهد مردم عادی نبودند که به خیابان ریختند بلکه منافقان بودند  که نیروی انتظامی با آنها برخورد لازم را کردند.

وی ادامه داد : امروز ما دیگر چیزی بنام اصولگرا و اصلاح طلب نداریم ، رهبر انقلاب بیان داشتند عمده مردم انقلابی هستند و تعداد اندکی هم غیر انقلابی ، اگر جبهه ای به عنوان یاران انقلاب درست شود همه می ایند تا انقلاب حفظ شود برای ما حزب سیاسی مهم نیست انقلاب و ولایت مهم است همه باید به توطئه ها توجه کنیم، مسئله اصلی فتنه ۸۸ ایستادگی است و بصیرت را باید روز به روز زیاد کرد و صحنه ی داخلی کشور را باید شناخت.

امام جمعه رفسنجان گفت : دشمن به دنبال نا امید کردن ملت است ، هزاران توپخانه دریغ پردازی به سمت ملت مشغول شلیک هستند در کشور ماهم گروه های وجود دارند که  مردم را ناامید میکند اینها تقوا ندارند و به جای آنکه سیاستشان دینی باشد هشداری بوده ، هم مسئولان کنونی هم به مسئولان گذشته باید پاسخگوی اعمال خود باشند انقابی نمایی غیر از انقلابی گری است و اگر مسئولان همت کنند مشکالت حل میشوند.

وی در ادامه گفت : باید از همه اقشار مختلف دعوت کرد که در حماسه  ۹ دی شرکت کنند که اجتماعی باشکوه را داشته باشیم ، خبرهای خوبی را در رابطه با گرانی ها ، اشتغال و اب  داریم ، کشاورزان شایسته است همفکری کنند که میتواند در بحث مدیریت اب شهرستان کارساز باشد.

خبرنگار : محدثه زمانی

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان