مشارکت ۷۵.۵ درصدی مردم رفسنجان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه

  • شناسه خبر: 123692
مشارکت ۷۵.۵ درصدی مردم رفسنجان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه

فرماندار رفسنجان گفت: مشارکت ۷۵.۵ درصدی در شهرستان رفسنجان که از میانگین کشوری هم بالاتر است باعث افتخار و نشان از حضور باصلابت مردم انقلابی این شهرستان است.

خانه » اجتماعی » مشارکت ۷۵.۵ درصدی مردم رفسنجان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه

به گزارش خانه خشتی ؛ حمید ملانوری در نشست خبری در زمینه انتخابات ضمن تبریک خلق حماسه دیگری از سوی ملت بزرگ ایران اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در انتخابات پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان بود، دشمنانی که فکر می‌کردند، مردم از نظام و انقلاب رضایتی ندارند به همین دلیل می‌توانند به حریم نظام اسلامی نفوذ کنند و این حضور روحیه ناامیدی در دشمنان ایجاد کرد.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: قطعا حرکت مردم در ۲۹ اردیبهشت‌ماه مورد رضایت خداوند، امام‌ زمان (عج)، رهبری و روح بلند امام (ره) و خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگری قرار گرفته است.

ملانوری ضمن قدرانی از حضور باشکوه مردم رفسنجان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه تصریح کرد: نزدیک به ۳ هزار نفر نیرو در شهرستان موفق به برگزاری انتخاباتی سالم، امن و باشکوه شدند .

فرماندار رفسنجان بیان داشت: در این دوره بر اساس اعلام رسمی اداره کل ثبت ‌احوال استان کرمان ۲۰۳ هزار و ۴۰۶ نفر واجد شرایط بودند که ۱۵۳ هزار و ۵۸۵ نفر مشارکت کردند.

وی افزود: : مشارکت ۷۵.۵ درصدی در شهرستان رفسنجان که از میانگین کشوری هم بالاتر است باعث افتخار و نشان از حضور باصلابت مردم انقلابی این شهرستان است.

وی افزود: از مجموع آرای شهرستان ۱۴۹ هزار و۸۸۷ رأی صحیح بوده که حسن روحانی ۹۸ هزار و ۶۶ رأی به خود اختصاص داد که ۶۵.۴ درصد آرای شهرستان را شامل می‌شود و سید ابراهیم رئیسی ۴۹ هزار و  ۸۴۵ رأی داشت که ۳۲ درصد آرای شهرستان را شامل می‌شود.

ملانوری مشارکت مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر رفسنجان را ۷۲ هزار و ۳۷۶ نفر ذکر و خاطرنشان کرد: از بین این آرا علی هاشمیان با ۳۵ هزار و ۸۵۴ رأی، علی بهشتی‌پور با ۲۸ هزار و ۶۸۲ رأی، محمد فتحیان با ۱۵ هزار و ۸۵۳ رأی، حسین پاکزاد با ۱۵ هزار و ۹۱ رأی، وحیده نوری‌اکبرآبادی با ۱۲ هزار و ۸۷۹ رأی، غلامحسین حسن‌شاهی‌راویز با ۱۱ هزار و ۸۲۳ رأی و محمدعلی ارجمندلاری با ۱۰ هزار و ۵۰۶ رأی حائز بیشترین آرا برای ورود به این عرصه شدند.

 

برچسب ها:
شورای شهر رفسنجان مشارکت مشارکت مردم رفسنجان در انتخابات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان