قدردانی امام جمعه رفسنجان از حضور پرشور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه

  • شناسه خبر: 123690
قدردانی امام جمعه رفسنجان از حضور پرشور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا و حضور پرشور و حداکثری ملت ایران در این انتخابات پیام قدردانی صادر کرد.

خانه » اجتماعی » قدردانی امام جمعه رفسنجان از حضور پرشور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه

به گزارش خانه خشتی ؛ متن پیام ایشان بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، مظهر مردم سالاری دینی و ضامن حفظ دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام و نمادِ اراده ملت است.

حضور مقتدرانه،پرشور و خیره کننده ملت ایران پای صندوق‌های رای در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ رساتر از همیشه لبیک امت به رهبری معظم و مقتدای دوراندیش انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بود و بار دیگر جبهه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را مایوس و مبهوت اقتدار و عظمت خود ساخت.

همچنین در این انتخابات مردم و جریان ارزشی، انقلابی و ولایی با اخلاق مداری کامل رویی دیگر از مبارزات سیاسی را به نمایش گذاشتند که می توان آن را از بزرگترین دست آوردهای این انتخابات دانست.

اکنون و بعد از این حضور حماسی ملت بزرگ ایران زمان آن است که مسائل اساسی کشور و در رأس آنها پیاده‌سازی الگوی اقتصاد مقاومتی برای حل معضل بیکاری و رکود و نیز افزایش تولید و اشتغال و رسیدگی به معیشت محرومان و مستضعفان در اولویت برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات فوری مسئولان اجرایی کشور قرار گیرد.

اینجانب خلق این حماسه باشکوه را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی و ملت سربلند و سرافراز ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم  و همچنین برای رئیس جمهور منتخب ملت ایران از درگاه باری تعالی آروزی موفقیت دارم و ان شاءالله در عمل به وعده های داده شده موفق باشند.
عباس رمضانی پور؛ امام جمعه رفسنجان

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان انتخابات96 قدردانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان