برگزاری مراسم جشن روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان / تصاویر

  • شناسه خبر: 113174
برگزاری مراسم جشن روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان / تصاویر

به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو جشن با شکوهی با حضور مسوولین دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و جمع کثیری از دانشجویان برگزار شد.

خانه » اجتماعی » برگزاری مراسم جشن روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این مراسم گفت: دلیل نامگذاری به نام روز دانشجو استکبار ستیزی و حقیقت پذیری دانشجویان است و این حقیقت طلبی باید در دانشجویان تقویت شود.
دکتر محمدرضا حاجی زاده: دانشجویان علاوه بر فعالیت در حوزه علم و تحقیق در مسایل فوق برنامه و اجتماعی نیز فعالیت داشته باشند.

برگزاری مراسم جشن روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
وی با اشاره با بیان اینکه برخی افراد با تحصیلات علمی بالاتر متاسفانه در حوزه اجتماعی ضعیف هستند، ادامه داد: فعالیت در حوزه های اجتماعی می تواند تمرینی باشد تا در آینده بتوانید فردی چند بعدی باشید و در مقابل مشکلات جامعه متزلزل نشوید.
دکتر حاجی زاده  بیان کرد: در خصوص مسایل فرهنگی خوشبختانه با سیاستهایی که ایجاد شده انجمن های مختلفی ایجاد شده از جمله انجمن علمی و پژوهشی راه اندازی شده است.
دکتر حاجی زاده خاطرنشان کرد: آمادگی این را داریم که مدیریت بسیاری از بخش ها را به دانشجویان واگذار کنیم.

photo_2016-12-07_13-02-41
وی با اشاره به برگزار ی جشنواره فرهنگی در آینده نزدیک تصریح کرد: کسانی که اثری یا برنامه ای دارند بهتر است برای ثبت آن به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند تا دی ماه فرصت است .
گفتنی است این جشن  با حضور ۶۰۰ دانشجو برگزار شد که به ۱۲ دانشجو به قید قرعه هدایایی اهدا شد.

لازم به ذکر است روز گذشته تریبون آزاد با موضوع “اگر معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه بودید چه می کردید؟” نیز در محوطه این دانشگاه برپا گردید.

برگزاری مراسم جشن روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزاری مراسم جشن روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزاری مراسم جشن روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزاری مراسم جشن روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزاری مراسم جشن روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزاری مراسم جشن روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزاری مراسم جشن روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان photo_2016-12-07_13-10-42 photo_2016-12-07_13-10-42

برچسب ها:
جشن روز دانشجو دانشجو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان