مراسم عزاداری شب شهادت حضرت رقیه(س) درمحله صادقیون رفسنجان + تصاویر

  • شناسه خبر: 110824
مراسم عزاداری شب شهادت حضرت رقیه(س) درمحله صادقیون رفسنجان + تصاویر

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت رقیه(س) به همت مجمع عاشقان حضرت علی اکبر علیه السلام و با حضور هیئات مذهبی منطقه در مسجد صاحب الزمان (عج) حسن آباد صادق الائمه علیه السلام نوق رفسنجان برگزار گردید.

خانه » فرهنگی مذهبی » مراسم عزاداری شب شهادت حضرت رقیه(س) درمحله صادقیون رفسنجان + تصاویر

به گزارش خانه خشتی به نقل از  پایگاه مذهبی دارالصادقیون ، سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید وحید علیزاده از شهر مقدس قم  و برادران رحمانی و پیل پایه با نوای گرمشان دلها را روانه خرابه شام کردند..گفتنی است، این مراسم روز جمعه ۱۴ آبان ماه رأس ساعت ۱۹  با قرائت حدیث شریف کسا و زیارت عاشورا شروع گردید . ضمنا در عصر جمعه  خادمین مجمع ایستگاه چای صلواتی در بلوار امام صادق علیه السلام  را دائر نمودند و پایان مراسم عزاداران را میهمان سفره با برکت حضرت رقیه سلام الله علیها نمودند.


 حجت الاسلام والمسلمین سید وحید علیزاده در جمع عزاداران گفت:من نمی توانم برای امام حسین (علیه السلام) شکست را بیان کنم، چون در مکتب حق شکست معنا ندارد. حق هیچ وقت شکست نمیخورد. حق مخفی می شود اما شکست نمی خورد و از بین نمی رود. در آخر زمان به واسطه ی وجود نازنین حضرت امام زمان تبلور پیدا می کند.
تمام قصه عاشورا از اینجا شروع شد که امام حسین(ع) می‌فرمایند«من با کسی همچون یزید کنار نخواهم آمد و همچون منی نمی‌تواند با مثل یزید سر میز مذاکره بنشیند و حرف بزند». یزید فاسق، دائم الخمر و قاتل نفس محترمه بود و کسی است که علناً مرتکب معصیت و گناه می‌‌شد و ذره‌ای اعتقاد نداشت.
علیزاده با بیان اینکه وقتی در جامعه ولیّ نباشد مردم به سمت بی غیرتی دینی می‌روند، گفت: انواع و اقسام حربه‌ها را هم به کار می‌برند که ولی خدا را به غربت بکشانند و او را خانه‌نشین و او را منزوی کنند.

وی با تاکید بر اینکه جامعه و نظام اسلامی نیازمند به ولیّ است، خاطرنشان کرد: سال ۱۳۵۸ امام(ره) این جمله را فرمودند که «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسید»، حالا؛ وقتی آن شخصی که بالاترین مسئولیت اجرایی را به عهده دارد، می‌بیند یک نفر دقیقاً نقطه مقابل ولیّ حرفی را می‌زند، حتی اگر از نزدیکانش باشد، باید توی دهان این فرد بزند، اما می‌بینیم که فقط نگاه می‌کنند و در مواردی آن نظرات را تأیید و امضاء هم می‌کنند و بعد مدعی هستند که ما ولایتمدار هستیم! ما التزام عملی به ولایت داریم! در حالی که در ادبیاتشان و عملکردشان کاملاً واضح است که التزام ندارند.

 





 

برچسب ها:
حضرت رقیه(س) شهادت محله صادقیون رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان