مدیر جدید مس منطقه کرمان معرفی شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 108587
مدیر جدید مس منطقه کرمان معرفی شد / تصاویر

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل مس منطقه کرمان عصر روز گذشته با حضور مدیران کل منطقه و همچنین جمعی از مسئولین شهرستانهای رفسنجان، سیرجان و شهربابک در سالن آمفی تئاتر فجر شهر سرچشمه برگزار شد.

خانه » رفسنجان » مدیر جدید مس منطقه کرمان معرفی شد / تصاویر

 به گزارش خانه خشتی ،در این مراسم محمد حسنی معاون منابع انسانی شرکت گل گهر سیرجان به عنوان مدیر جدید مس منطقه ی کرمان معرفی و از زحمات حسین نظری مدیر سابق قدردانی شد.img_3249

حسین نظری مدیر سابق مس در این آیین ارتقای دانش و معارف را مهم دانست و اظهار داشت:یکی از کارهایی که به صورت  ماندگار انجام شد اموزشها توسط خود بچه های شرکت در سال ۸۶ تحت عنوان جشنواره مدرسین داخلی دردو دوره برگزار گردید  و به نوعی تشویق و ترغیب کردیم و امسال هم برگزار شد و تعداد مدرسین داخلی تقریبا نسبت به سال ۸۶ دو برابر شده است .

وی نقش خانواده و اموزشهای خانواده را در تولید موثر دانست و گفت :به اموزشهای خود توسعه، اعتقاد داریم برای افزایش سرانه مطالعه  ،نیازی دیدیم در کنار کار   مطالعات عمومی را هم داشته باشیم که هنوز ادامه دارد .

مهنس نظری بیان داشت : ۱۱۰ برنامه اجرایی تدوین کردیم در قالب افزایش بهره وری، استانداردسازی فعالیتها ،بهبود روشها ،توزیع هزینه ها انجام شد .

img_3121img_3070

img_3094

وی شناسایی چالش های فنی و ساختار دهی به مجتمع را از جمله دیگر فعالیتهای خود دانست و گفت : در شناسایی کانون های بحران اجتماعی و کاهش بحران موثر بودیم .

وی بیان داشت : در مدت مسئولیت به توسعه نظم و نظام سرعت بخشیدیم و  راه توسعه را از ریل احساسات به ریل منطق و اقتصاد تغییر دادیم .

مهندس نظری با بیان اینکه ما   بیش از دو میلیاردو صد میلیون یورو از تحولات شرکت مس کاستیم گفت :اگر این  اتفاق نیفتاده بود نمی توانستیم  سال از  ۹۳ تا ۹۴ را عبور کنیم و الان در وضعیت خوبی قرار دایم .

img_3228

وی با اشاره به اینکه در حوزه توسعه سه پروژه راه اندازی  شده است گفت :کاهش هزینه ها ، ساماندهی وضعیت نیروی انسانی و وحدت و توسعه پروژه ها از جمله فعالیتهای ما بوده است .

مهندس نظری تصریح کرد : در سال ۸۶ ،۵ هدف استراتژی را در قالب ۵۰۰ برنامه در منطقه دنبال کردیم از این ۵۰۰ اقدام ،نزدیک به ۴۷ درصد ان محقق شد .

وی افزایش  تولید و ظرفیت  تولید را یکی از  اهداف استراتژیک دانست و گفت : شاخص اصلی ،مس محتوا بود .ما سال گذشته ۲۶۰ هزار تن مس محتوا تولید کردیم امسال ۲۸۰ هزار تن مس محتوا و تا امروز که گزارش می دهیم بیش از ۲ هزار تن ،در مس محتوا از برنامه مون جلو هستیم .

وی افزود :هدف بعدی ارتقای استاندارها و کاهش الایندگی بود رویکردی که در خاتون اباد تدوین شد و الان میزان ذرات خروجی از دودکش به ۱۲۰ رسیده استاندارد دو سال قبل ۱۵۰ بوده عملا در شرایط امروز از استاندارد دو سال قبل بهتر هستم .

img_3080

مهندس نظری گفت :هدف بعدی بهینه سازی تولید بود که  هزینه های ما در سال ۹۲، ۵۱۰۰دلار به ازای هر کاتد بود در پایان سال اول ۹۵ به زیر ۴ هزار تن رسیده است .

وی بیان داشت :این یک افتخار بزرگی است که توانستیم در این شرایط بیش از هزار دلار در کاهش قیمت تمام شده محصول موثر واقع شویم .بهره روی از سال ۹۲ ده تن بوده که این رقم افزایش یافته است .

مهندس نظری اذعان داشت :شفافیت و تصمیم گیری با عقلانیت پیشه ما بود .از همه مهمتر رفتار سیاسی و انتخاب سیاسی انجام ندادم و افتخار می کنم توانستم در مقابل خیلی از فشارهای سیاسی مقاومت کنم .اتکای ما صنعت و معدن و توانمندیمان دانش و مهارت همکاران است و زمانی که منطقه شکل گرفت سعی کردم تعادل شهرستانهایی که به نوعی دخیل در منطقه کرمان هستند و حتی غیر بومیها در پست های حساس را رعایت کنم .

img_3201

برچسب ها:
شهر سرچشمه مدیر جدید مس منطقه کرمان مس مس منطقه کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مصدق

    اسمش هست شركت ملي صنايع مس ايران تا دهه 80هم مديرانش مدير بودند و هم كاركنانش كاركن الان فقط تبعيض، بومي بازي و صنعت مس را به لجن كشيدن

    محمد

    قبلا شرکت ملی صنایع مس ایران به نام سرچشمه رفسنجان شناخته می شد اما با تدبیر آقایون شده مس منطقه کرمان ؟؟؟ چرا نمیگن گل گهر منطقه کرمان یا ذغالسنگ منطقه کرمان یا فولاد منطقه کرمان ؟؟؟

    شهروند رفسنجان

    "زمانی که منطقه شکل گرفت سعی کردم تعادل شهرستانهایی که به نوعی دخیل در منطقه کرمان هستند و حتی غیر بومیها در پست های حساس را رعایت کنم..." اینم دیگه از اون حرفاست...

    دلسوز

    پس مسئولان رفسنجان چی؟؟؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان