امام جمعه رفسنجان در صبحگاه ناجا مطرح کرد:

عزت و افتخار کشور مرهون پشتیبانی نیروهای نظامی و انتظامی از ولایت مطلقه فقیه است

  • شناسه خبر: 107706
عزت و افتخار کشور مرهون پشتیبانی نیروهای نظامی و انتظامی از ولایت مطلقه فقیه است

امام جمعه رفسنجان گفت: عزت و افتخار در ابعاد مختلف کشور و توان دفاعی و ترس و دلهره دشمن از آن مرهون پشتیبانی نیروهای نظامی و انتظامی از ولایت مطلقه فقیه و تبعیت محض و بی چون و چرا از فرماندهی کل قوا رهبرحکیم انقلاب بوده و هست.

خانه » سیاسی » عزت و افتخار کشور مرهون پشتیبانی نیروهای نظامی و انتظامی از ولایت مطلقه فقیه است

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان رفسنجان که صبح امروز به مناسبت آغاز هفته ناجا برگزار شد، با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد و خاطره ۲۸ شهید نیروی انتظامی در رفسنجان  اظهار داشت: اقتدار و عظمتی را که امروز شاهد هستیم مرهون رشادت های دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حفظ امنیت اسلامی در جامعه اساسی ترین کار است تصریح کرد: یکی از دغدغه ها رهبری در خصوص مسائل روز و نسبت به مجالسی است که در اختفاء صورت میگیرد، فساد و فحشا در محله ها مختلف باید جلوگیری شود.

رمضانی پور افزود: با این مجالس جامعه از درون متلاشی می شود که با باید با انها برخورد شود.

وی با بیان اینکه ناامنی اخلاقی از ناامنی مالی و اقتصادی بدتر است خاطر نشان کرد: اگر ناامنی اخلاقی در جامعه گسترده شود برخوردبا آن مشکل خواهد شد و در این زمینه نیاز به کار فرهنگی و تلاش همه ارگان های فرهنگی شهرستان است و نیروی انتظامی می تواند از انان بهره گیرد.

امام جمعه رفسنجان گفت: محبوبیت نیروی انتظامی بر قاطعیت بر اساس قانون است نه ملاحظه فردی و جانبداری های قومی و قبیله ای.

وی با بیان اینکه امنیت فراگیر نیاز مبرم جامعه امروز است تصریح کرد: هرچند این مهم جزو وظایف نیروی انتظامی است همه باید کمک کنند و در رفسنجان با جمعیتی قریب به ۴۰۰ هزار نفر و وجود ۶۰ هزار تبعه تلاش های خوبی صورت گرفته است.

رمضانی پور بیان داشت: به رغم توطئه های فراوان دشمن اما با تلاش مجاهدین و مرزبانان نیروی انتظامی امنیت را هم در  داخل و هم درمرزها شاد هستیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی بهترین جایگاه را برای امر به معروف و نهی از منکر داراست خاطر نشان کرد: هرچند این فریضه اختصاص به سازمان خاصی ندارد اما نیروی انتظامی از شرایط بهتری برخوردار است  و تذکر لسانی می تواند ارزش داشته باشد.

امام جمعه رفسنجان اظهار داشت:  عزت و افتخار در ابعاد مختلف کشور و توان دفاعی و ترس و دلهره دشمن از آن مرهون پشتیبانی نیروهای نظامی و انتظامی از ولایت مطلقه فقیه و تبعیت محض و بی چون و چرا از فرماندهی کل قوا رهبرحکیم انقلاب بوده و هست.

وی تصریح کرد: این تبعیت باید ادامه پیدا کند و لحظه به لحظه تقویت شودچون اقتدار و امنیت ما از این مهم است و دشمن با ترس از این جایگاه، دست به تخریب آن می زند.

 

برچسب ها:
ولایت فقیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان