امام جمعه رفسنجان:

روحیه جهادی و تفکر بسیجی لازمه ی تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی

  • شناسه خبر: 38337
روحیه جهادی و تفکر بسیجی لازمه ی تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی

امام جمعه رفسنجان گفت: سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که رهبر فرمودند برای تمام ملت ایران است ودر این راستا باید روحیه جهادی وخستگی ناپذیر،مدیریت مجاهدانه وبا تفکر بسیجی وهمت بلند وروحیه ریسک پذیری داشته باشیم وبا سعه صدر برای تحقق این امر مهم مشارکت کنیم. به گزارش “خانه خشتی”، حجت الاسلام عباس رمضانی پور […]

خانه » آخرین اخبار » روحیه جهادی و تفکر بسیجی لازمه ی تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی

امام جمعه رفسنجان گفت: سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که رهبر فرمودند برای تمام ملت ایران است ودر این راستا باید روحیه جهادی وخستگی ناپذیر،مدیریت مجاهدانه وبا تفکر بسیجی وهمت بلند وروحیه ریسک پذیری داشته باشیم وبا سعه صدر برای تحقق این امر مهم مشارکت کنیم.

به گزارش “خانه خشتی”، حجت الاسلام عباس رمضانی پور امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه رفسنجان ، امام علی (ع) را انسان کامل ونمونه بارز تقوا وقله بلند کرامت انسانی دانست و اظهار داشت: بیشترین توصیه های امام علی (ع)به تقوا است وما باید مراقب باشیم بر طبق دستورات ایشان فکر ،عقل ،اعضا وجوارح واعمال خود را به تقوا مزین کنیم.
وی بر رعایت حقوق دیگران تاکید کرد و گفت: دعوت از گروههای موسیقی  از شهر های دیگر و برپایی عروسی هایی مجلل وهمراه با فساد هم آلودگی صوتی ایجاد می کنند و هم مخل ایمان وامنیت وآسایش مردم متدین هستند که در این زمینه از دستگاه قضایی ونیروی انتظامی خواستیم که با آن ها برخورد کنند ودر این راستا باتعداد زیادی از آن ها برخورد شده است.
رمضانی پور با بیان اینکه برخی خانواده ها از دویا سه خودرو شخصی برخوردار هستند خاطر نشان کرد:با توجه به عرض کم خیابان ها وترافیک موجود در شهر از تردد غیر ضروری خودداری شود.
امام جمعه رفسنجان ابراز داشت:سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که رهبر فرمودند برای تمام ملت ایران است ودر این راستا باید روحیه جهادی وخستگی ناپذیر،مدیریت مجاهدانه وبا تفکر بسیجی وهمت بلند وروحیه ریسک پذیری داشته باشیم وبا سعه صدر برای تحقق این امر مهم مشارکت کنیم.
وی ماه رجب را یکی از پرفضیلت ترین ماه ها برشمرد و تصریح کرد: تعداد معتکفین امسال در رفسنجان سه هزار نفر  پیش بینی شده  وامیدواریم استقبال بیشتر شود.
رمضانی پور اعتکاف را یکی از برکات انقلاب اسلامی دانست وعنوان کرد:حضور بی نظیر جوانان وگرایش آن ها به به دین وارزش های انقلابی واسلامی از مبناهای انقلاب است.
وی به طرح بیمه سلامت اشاره وبیان داشت:یکی از کارهای بزرگ دولت در راستای سلامت خانواده طرح بیمه رایگان است که کمک بزرگی به افرادی که به دلیل نداشتن بیمه بستری نمی شدند شده است.

برچسب ها:
روحیه جهادی و تفکر بسیجی برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی لازم است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان