در ادامه تحرکات اصلاح طلبان در رفسنجان این بار در قالب یادواره شهدا بخش نوق

  • شناسه خبر: 6085
در ادامه تحرکات اصلاح طلبان در رفسنجان این بار در قالب یادواره شهدا بخش نوق

در مطلب دیدار جمعی از اصلاح طلبان با جانبازان بالای ۷۰ درصد ، یا احیای چهره اصلاحات درشهرستان رفسنجان از شروع تحرکات جمعی از اصلاح طلبان در رفسنجان خبر دادیم. آن حرکت را شروعی برای تحرکات بعدی دانستیم و خیلی زود متوجه برگزاری جلسات خانگی و حضور بعضی از چهره های آنها در دانشگاههای شهرستان […]

خانه » آخرین اخبار » در ادامه تحرکات اصلاح طلبان در رفسنجان این بار در قالب یادواره شهدا بخش نوق

در مطلب دیدار جمعی از اصلاح طلبان با جانبازان بالای ۷۰ درصد ، یا احیای چهره اصلاحات درشهرستان رفسنجان از شروع تحرکات جمعی از اصلاح طلبان در رفسنجان خبر دادیم. آن حرکت را شروعی برای تحرکات بعدی دانستیم و خیلی زود متوجه برگزاری جلسات خانگی و حضور بعضی از چهره های آنها در دانشگاههای شهرستان شدیم و حال شاهد برگزاری یادواره شهدای بخش نوق توسط آنان هستیم.
خانه خشتی” با تحقیقی در وصیت نامه های شهدا شاهد دقدقه‌ی مشترکی در بین آن عزیزان سفر کرده هستیم که آن دغدغه دفاع از ولایت و ولایت مداری می‌باشد. یعنی شهیدان لحظه ای در انجام حکم ولیه فقیه در دل خود شکی جای نمی دادند و بی درنگ به نایب امام زمان(عج) لبیک می گفتند. خداوند متعال فرموده است که من شما را با مال و فرزندانتان مورد آزمایش قرار می دهم و حال در سیره شهدا دیده ایم که چگونه از دیدن روی فرزندان خود چشم پوشی کرده که مبادا در این امتحان مردود شوند.

در تبلیغات یادواره شهدای بخش نوق که به صحنه گردانی دوستان اصلاح طلب برگزار می شود شاهد نکته ای بودیم که خاطراتی را در ذهنمان تداکی کرد. یادمان آمد از ادعائی که بعضی از فرزندان می کردند و دلمان از سکوت پدر سوخت. یادمان از صحنه گردانی عوامل پسر در اغتشاشات آمد و از سکوت پدر افسوس خوردیم. یادمان از دندان تیزی غرب و آمد و از سکوت خواص دلمان سوخت. ای کاش پدر به پسر می گفت بیاید و بگوید و ثابت کند که همه دروغ است. ای کاش آقا پسر به ملکه و MI6اش پناهنده نمی شد!

راستی فرزند شهید هنوز هم که هنوز است در حسرت آن نگاه پدر که از او پوشیده شد می سوزد…

ما انسان های قدر ناشناسی نیستیم. به همان اندازه که از اقدامات مثبت و در مسیر انقلاب قدردان و خشنودیم، از اقدامات انحرافی و خلاف مسیر انقلاب نیز نگران و ناخشنودیم. ملاک ما وضع حال افراد است. یادمان نمی رود که نخست وزیر جنگ علیه ارزش های این انقلاب دست به شمشیر شد و غرب، شرق، همجنس باز، منافق و فراری به پشت او در آمدن و امان از یک کلام و بازهم سکوت. سکوت از جانب کسانی که دستگاه تبلیغاتی آنها گوش فلک را کر می کرد. البته مردم در ۹دی پاسخ کوبنده ای به بدخواهان این نظام دادند و یک درس اساسی به خواص مردود فتنه ۸۸ آموختند.

چهره اصلاح طلبان برای مردم ما آنقدر سیاه است که به این راحتی ها پاک نمی شود. مردم ما نمی توانند قبول کنند که غرب بگوید اصلاح طلبان چشم امید ما در ایران هستند.

ما با برگزاری یادواره شهدا از جانب این دوستان و با درج چنین تبلیغاتی مشکلی نداریم، اما انحصار طلبی و سهم خواهی را بر نمی تابیم. ما می گوییم شهیدان زمانی که اسلام و ولایت را در خطر دیدند خروشیدند و لحظه ای به خود اجازه سکوت ندادند و عده ای در این کشور در فتنه ۸۸ به خود اجازه سکوت دادند و تا توانستند اختلاف افکنی کردند و در سایه سکوت آنها به اصل ولایت فقیه اهانت شد، عکس امام و بنیانگزار انقلاب اسلامی مورد تعرض قرار گرفت و به حوزه ها و پایگاههای مقاومت که یاداور رشادت های شهدا و ایثارگران بودند تجاوز شد و به آقایان اصلاح طلب می گوییم حالا که سنگ شهدا را به سینه می زنید به سیره شهدا هم نگاه کنید و به خون آن بزرگواران هم پایبند و مدافع ولایت فقیه باشید.

برچسب ها:
اصلاح طلبان رفسنجان، ادامه تحرات،نوق،هاشمی،شهدا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان