دیدار جمعی ازاصلاح طلبان با جانبازان بالای ۷۰ درصد ، یا احیای چهره اصلاحات درشهرستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 4486
دیدار جمعی ازاصلاح طلبان با جانبازان بالای ۷۰ درصد ، یا احیای چهره اصلاحات درشهرستان رفسنجان

“خانه خشتی”درخت این انقلاب با خون شهیدان آبیاری و با رشادت های پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت باغبانی شده است و به لطف پروردگار هر روز به صلابت این نظام افزوده و موفقیت هایش چشم بدخواهان را کور می کند که هرچند که این راه، راه استقلال،آزادی،جمهوری اسلامی سختی های خاص خودش را نیزدارد.در این […]

خانه » آخرین اخبار » دیدار جمعی ازاصلاح طلبان با جانبازان بالای ۷۰ درصد ، یا احیای چهره اصلاحات درشهرستان رفسنجان

“خانه خشتی”درخت این انقلاب با خون شهیدان آبیاری و با رشادت های پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت باغبانی شده است و به لطف پروردگار هر روز به صلابت این نظام افزوده و موفقیت هایش چشم بدخواهان را کور می کند که هرچند که این راه، راه استقلال،آزادی،جمهوری اسلامی سختی های خاص خودش را نیزدارد.در این راه شهدا و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت حق زیادی بر گردن جامعه دارند، این بزرگواران زمانی که دین وکشور را در خطر دیدند از همه چیز خود گذشتند و به ندای ولی فقیه زمان خود لبیک گفتند و عاشقانه و عارفانه به دفاع ایستادند. این بزرگوارن از عزیز ترین کسان خود و بعضا حتی از فرزندان خویش هم در این راه گذشتند و نگفتند که اول دیگران بعد ما، نگفتند که ما به فلان شخص وصل هستیم و برای ما افت دارد همنشینی با خاکیان افلاکی. اسوه هایی که دوری از تجمل و اشرافی گری و دفاع از دین را سرلوحه زندگی خود قرار دادند.
سنت حسنه‌ای که در بین مردم ایران اسلامی وجود دارد، احوال پرسی از خانواده های شهدا و همچنین پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت است.
اما نکته ای که نباید در این دیدارها نادیده گرفته شود نیت خالص و آرمان این بزرگواران است، هدف خالصانه ای که این عزیزان بر آن ایستادگی و از همه چیز خود گذشتند.
در آن کارزار سخت، برای پرواز لحظه شماری کردند و نه فکر پست و مقام بودند و نه رسانه‌ای کردن رشادت های خود.
آن لحظه که ولایت رامورد هدف شیاطین دیدند، سکوت نکرده، شک به دل خود راه نداده و جانانه در دفاع از این حریم ایستادگی کردند و صدای الله اکبرشان لرزه بر اندام تمام فتنه گران و شیاطین انداخت.
برکسانی که با خانواده‌های شهدا و همچنین پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت همنشین می شوند واجب است که در راه دفاع از آرمان های این نظام قدم بردارند و نیت خود را همچون این بزرگوارن خالص نگه دارند هرچند که این راه ریزش ها و رویش هایی هم دارد.
هدف از گفتن این مقدمه اشاره به دیدار جمعی از اصلاح طلبان شهرستان رفسنجان که به نوعی غصه خوار ازدست رفتن جایگاه ومحبوبیت سردارسازندگی دربین مردم ولایت مداراین خطه شهیدپرور می باشندبا تعدادی ازجانبازان بالای ۷۰درصددرتعطیلات نوروز۹۱می باشد.
اینکه اینکونه دیدار ها سنت حسنه است بر هیچ کس پوشیده نیست ولی  هدف و نیت متولیان بسیار مهم است. چاپ خبر این دیدار به همراه گزارش تصویری و پخش با تیراژ بالا ازطریق یکی ازنشریات شهرستان سوالاتی را در ذهن خواننده پدیدار می‌کند. از جمله اینکه رسانه‌ای کردن این برنامه در این سطح وسیع آیا در جهت اشاعه این فرهنگ حسنه بوده است؟ آیا قبل از شکست های پی در پی اصلاح طلبان در انتخبات های گوناگون هم اینگونه برنامه ها بوده است؟آیا اینگونه تحرکات در جهت مردمی نشان دادن جبهه اصلاحات و همچنین احیای چهره زشت شده این جریان بعد از فتنه ۸۸ نبوده است؟ بعد ازمشاهده این حرکت اصلاح طلبان ذهن ما به سمت گفتاری از یک جانباز ۷۰ درصد رفت! ایشان اینگونه بیان می کردند، پس از اینکه در حین عملیات مجروح شدم برای طی کردن مراحل درمان خود به بنیاد شهید با ریاست مهدی کروبی معرفی شدم. وی گفت: مهدی کروبی پس از اینکه پرونده من را مطالعه کرد به من گفت پزشکان در این پرونده تاکید دارند که تا ۳ ماه دیگر بیشتر زنده نیستی پس برای تو هر چه هزینه کنیم عین ریختن پول در جوی آب است.
هرچند که شهدا و خانوادهایشان و همچنین پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت پاداش خود را از خداوند متعال دریافت کرده و نیازی به لوح تقدیر و هدیه های چند صد تومانی ندارند!
می گویند مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید هم می ترسد، امیدواریم در آینده شاهد چیدن میوه این دیدارها در کارزارهای مسئولیتی وانتخاباتی نباشیم.
ما هم امیدواریم

برچسب ها:
دیدار جمعی ازاصلاح طلبان با جانبازان بالای 70 درصد ، یا احیای چهره اصلاحات درشهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان