گلوی عیش آباد خشک شده است/ مسئولین روزه سکوت گرفته اند با گذشت 11 روز از تابستان، مردم روستای عیش آباد از نعمت آب محروم هستند و برخی خانه ها ساعت های متمادی بدون آب به سر می برند و کسی پاسخگوی کمبود آب روستا نیست.
تأکید انارکیمحمدی بر توسعه زیرساختهای گردشگری رفسنجان همزمان با افتتاح “ستارگان” و بازدید از پروژه ورزشی “تندیس نور”
اختصاص آمبولانس جدید و تأمین اعتبار ۶۸ میلیاردی دانشگاه؛ دستاوردهای دیدار انارکیمحمدی با مسئولان ارشد وزارت بهداشت
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دخانیات و مواد مخدر، دهان را بهسوی التهاب، پوسیدگی دندان و حتی سرطان میبرد