رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان مطرح کرد؛ بهره مالکانه به معادن استان کرمان برگردد رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: بهره مالکانه به معادن استان کرمان برگردد تا صرف توسعه زیربنا و بخش های دیگر شود.
تأکید انارکیمحمدی بر توسعه زیرساختهای گردشگری رفسنجان همزمان با افتتاح “ستارگان” و بازدید از پروژه ورزشی “تندیس نور”
اختصاص آمبولانس جدید و تأمین اعتبار ۶۸ میلیاردی دانشگاه؛ دستاوردهای دیدار انارکیمحمدی با مسئولان ارشد وزارت بهداشت
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دخانیات و مواد مخدر، دهان را بهسوی التهاب، پوسیدگی دندان و حتی سرطان میبرد
تأکید انارکیمحمدی بر توسعه زیرساختهای گردشگری رفسنجان همزمان با افتتاح “ستارگان” و بازدید از پروژه ورزشی “تندیس نور”