در سفر وزیر ارتباطات به شهرستان رفسنجان؛ فرماندار رفسنجان خواستار بهره مندی شهرستان از دولت الکترونیک شد فرماندار رفسنجان با ابراز تأسف از وجود فیبر نوری در پنج اداره شهرستان،، خواستار بهره مندی رفسنجان از دولت الکترونیک شد.
طلب حلالیت امینی زاده فرماندار رفسنجان از مردم این شهر:مردم رفسنجان رمزمه ی این است که ما از اینجا برویم + صوت به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” مهندس امینی زاده فرماندار رفسنجان در نمازجمعه این هفته شهرستان بین دو نماز حرف هایی را با جنس متفاوت بیان داشت.
تأکید انارکیمحمدی بر توسعه زیرساختهای گردشگری رفسنجان همزمان با افتتاح “ستارگان” و بازدید از پروژه ورزشی “تندیس نور”
اختصاص آمبولانس جدید و تأمین اعتبار ۶۸ میلیاردی دانشگاه؛ دستاوردهای دیدار انارکیمحمدی با مسئولان ارشد وزارت بهداشت
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دخانیات و مواد مخدر، دهان را بهسوی التهاب، پوسیدگی دندان و حتی سرطان میبرد